Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-09-23 14:28:03 följande:
    Hej mammor! Sitter på körskolan och äter lite innan jag ska dra mig mot bussen, är megatrött! Idag gick körningen väldigt bra vilket känns skitskönt! Övning ger verkligen färdighet. :)
    Idag är jag i vecka 25+6 och går alltså in i vecka 27 imorgon :) det är en annan tjej som läser samma intensivkurs som jag och hon har bf 1 december, så kan hon så kan jag! Dock har jag större mage haha.
    Min körlärare sa även att jag kommer ha körkort innan bebisen kommer och det är ju skitkul att höra!
    Vi alla håller tummarna att du klarar detta
    O det vet du att du själv kommer att göra.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Nu e det bara 19 dagar kvar till vecka 31 och barnmorske tid
    Och så är det bara 67 dagar kvar till Tul visst e man galen hahaha sen gäller det ska han komma på början av dec eller ska jag gå över ..

• 3 barns mamma84
    malinsmurfan skrev 2010-09-23 16:58:16 följande:
    Hej allihop! jag är ny i detta,32år, gift och  väntar 3e barnet 20 dec. Har en 10åring och en 7åring.

Hur mår ni i eran grav? Denna gång har jag fragminsprutor mot blodpropp, nån mer? Jag provade ut stödstrumpor hos sjukgymn. igår, de ena benet var flera cm större pga svullnad, inte klokt.
    jag fick även mitt fogbälte, så skööööööönt!! Har sluppit foglossning tidigare, så jag inser nu vilken tur jag hade med de andra grav. Ska till läkare på måndag för att diskutera sjukskrivn, jag har fysiskt tungt arbete, och det gåt bara inte längre.....tyvärr.
    huvudsaken är att bebben mår bra!
    Ha det gott allihop!
    Välkommen Malinsmurfan:
    Då har du BF 1 dag innan mig jag har 21 dec
    Själv har jag en på 5år och en på 2år .
    Jora jag har det bra inga värkar sammandragningar alls och mår bra men det ända jag lider av är lågt blodvärde och lågt blodsocker så jag svimmar hela tiden.

Hoppas du får sjukskrivning vännen och att dom tänker på dig o barnet.
  • 3 barns mamma84

Nu e jag så less jag vill bara stänga in mig i ett rum och bara gråta och bara slå sönder en kudde !!!
    Blir så piss irriterad på sambon och hans så älskade gulliga mamma (monster) OOOOOH jag bli bara så less så less !!!
    Han åker iväg för att hans mamma ringer för dom skulle hämta en EL motorcykel till Didos och en Barbie hus till Ebba vi hade tänkt att dom skulle hit direkt.
    NEJ DÅ sambon kommer hem och ber mig och barnen sätta på oss läder för barne skulle till henne för att titta på sakerna och åka och leka..
    Och SEN skulle sambon lämna barnen hem och sen åka till sin mamma igen och sen hämta sakerna hit till oss ..
    Snacka om att slösa ner bensin vi som tar varje peng till bröd typ !!!!!
    Han hans mamma bestämmer hon bestämmer om mina barn och allt.
    Nu e jag trött på detta (Hoppas jämnfotta snart och skriker)
    Sambon kommer hem och är PISS OFF på mig för att jag sa NEJ jag stannar hemma jag orkar inte ta mig dit och komma hem och lukta rök överallt.

När barnen e här ja då bestämmer hon om barnen här.
    När barnen är hos henne på besök med oss ja då säger hon till mig att jag har ingen rätt att säga något till dotter exempelt då hon är en jävul till mig.
    NEJ då säger hon (du har inte rätt att bestämma i mitt hus)
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHSkrikandes
    Igår så sa jag till henne att jag ska minsan börja röka igen och dricka i nyår såklart fira in NYÅR !
    Då säger hon ''ska du inte amma'' ???
    Nej säger ajg jag tänker inte amma då jag vet att det inte kommer att gå har inte fungerat med någon av mina 2 barn då jag aldrig fått bröstmjölk.
    Då säger hon ''tycker synd om barnet''
    Gaaaaaah jag e trött på henne och honom jag vill bara skrika av förbannelse !!!

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-09-23 10:18:26 följande:
    Nu har vi beställt vaaaagn! Det blir en BRIO GO 2011, färgen blir "coolblue" på sitt och liggdel, chassit är vitt, bilstolen är grå.

Hade vi köpt allt i Sverige hade det gått på över 10 000, nu får vi det för mellan 7500-8000 med frakt =)

Hur många här bloggar?
    Billigt ååh var beställde ni ?

Ja jag har oxå blogg
  • 3 barns mamma84
    Jaya skrev 2010-09-23 17:34:08 följande:
    dessa svärmödrar! De kommer i paketet när man blir ett par.... Tyvärr. Men hon kan väl itne bestämma över ERA barn?!  Dumma henne...
    Hon tror att hon kan bestämma över ALLA folk.
    När vi äter midda hos oss kagar vi maten och tar bort tallrikarna såklart efter oss och henne.
    Men när vi ska ha midda hos henne ja då banne mig ska vi laga mat hos henne och JAG ta bort tallrikarna och lägga in dem i diskmaskinen.

Hans mamma är en kontroll ***** av sig !
    Hon kan till om med göra så sambon blir arg på mig och slår mig.
    Nu har han inte gjort det sen vecka 8-10 då jag ringde polisen.
    Men hon har makten av sin son 
    Nu får jag se om han är lika piss off när han hämtade barnen eller om han e sig själv  och snäll.
    Det går jätte bar mellan oss massa kärlek jag ljuger inte men direkt hon är inblandad blir han en annan människa.. han kan inte säga NEJ
    Nu ville hon att vi skulle ta ett lån och köpa en NY 28 tummare tv eller aj en STOR tv ..
    Då sa sambon NEJ (skönt)
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-09-23 17:38:21 följande:
    www.kidsen.co.uk Jättebra service också, har haft mailkontakt med en där o det är väldig ordning på allt. Verkar det som. Har ju inte fått vagnen än :P
    Tror du att dom hjälper oss som bor i danmark ?
  • 3 barns mamma84

snart e sambon här hörde bilen Rynkar på näsan nervös Rynkar på näsan

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-23 17:38:40 följande:
    Och känner du dej SKITFET vad är då jag??? l Jag har gått upp över 24kg tror jag...

Ghhhhaa vilket snus sug jag haft denna veckan!!!! VILL VILL VILL!!!
    Gumman du e inte ensam att vara sugen
    Själv var jag JÄTTE sugen på cigg i många veckor hmm var väl i vecka 19 då tror jag.
    Vet du vad jag gjorde jo jag köpte ett pak och RÖKTE upp idag e jag inte sugen längre
    Det var något som hjälpte mig visst har jag oxå massa massa stress i mig så det var skönt att ta en cigg då o då ..
    Idag tar jag inga och inte sugen sen jag fick ta ..
  • 3 barns mamma84

Moma: det är skrivmaraton idag hahahaha

Svar på tråden December Bebis 2010 :)