Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Grattis Stefanie! SkålGravid

Vi bor i Västerås!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    gwendylin skrev 2011-10-11 09:44:38 följande:
    Jag har börjat spela wordfeud!! Vill ni adda mig så heter jag "tittisjöholm" Skrattande försöker svara så fort jag kan men ibland kan de gå en stund... Obestämd
    Lägger till dig, suzzy81! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-10-11 17:43:35 följande:
    Jag heter
    Ludii-
    På wordfeud :)
    Har haft problem med att adda folk , så ni som vill får gärna adda mig :)
    thegoddess skrev 2011-10-11 17:43:36 följande:
    Jag heter dreameden på wordfeud
    Jenni78 skrev 2011-10-11 18:05:18 följande:
    Jag heter Jasminris på wordfeud. Fast jag lägger bara några ord då och då när jag har tid och lust. Bara så ni vet. Sen är är grym. Bara så ni vet. FlörtSkrattande
    Lägger till er. =)
    Jenni, jag är dålig, bara så du vet! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Grattis!
    Sovmorgon kl 7.30? Loke kan sova till 9-10! =) Han vaknar vid 7, 8 o somnar om efter ett tag! =) hihi

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke somnar runt 20.30-21 på kvällen. Vaknar olika gånger! Ibland vid 1 ibland vid 2 för o få nappen o ibland inte förrän 5 el 6. Vid den tiden kommer han in till oss o somnar om! Jätte skönt! Njuter medan det varar! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Skönt det låter o inte ha en unge som kan ställa sig upp själv! =) Han har blivit mera kinkig vid läggning, dag som kväll, men somnar själv. Jätte skönt!

Ludicrous: ni vill inte testa o lägga honom senare? Loke läggs runt 21 o sover till 8-10 på morgonen!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke skriker också väldigt sällan. Första gången jag hörde honom skrika var när vi kom hem från bb o tog första badet. Det var för kallt.  =) Andra gången när han fick vaccinationen. Sen bara när han var pytte o hade jätte jätte jätte ont i magen. Då skrek han i princip i 2dar! Så jobbigt!

Förresten, ang vaccinationer. Tänker ni vaccinera era barn inför influensan?

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2011-10-12 20:46:24 följande:
    Suzzy: jag vet inte än om jag ska vaccinera Agnes , ingår ens barn i riskgruppen? Jag själv kommer nog vaccinera mig eftersom jag tillhör riskgruppen nu när jag är gravid. Vaccinera mig mot svininfluensan och det gick ju bra :)
    Ja, jag tror det! :/ Jag vaccinerade inte mig i vintras.
    Det är väl barn, gamla o lungsjuka som är i riskgruppen. jag är det då jag har astma men har aldrig vaccinerat mig.
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    AnnaCL skrev 2011-10-13 15:08:11 följande:
    Hej på er!

När ni börjar jobba, hur mycket har ni tänkt att jobba då? Jag funderar på 75 % men kanske ännu mer sugen på 70 %. Någon som har erfarenhet av att jobba deltid? ´KÄnns väldigt mycket att jobba 75 % när man är helledig nu men då kanske det passar bra. Tänk vad skönt att vara ledig en dag i veckan och gå hem tidigare en dag!  
    Jag jobbar just nu 50%. 1sep-31 dec. Sen blir det 100% nästa år i några månader. Sen hoppar jag nog på min ordinarie 75% när Loke börjar i barnomsorgen!
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)