December Bebis 2010 :)

Jag o Loke nu på kvällen! Bita på pyjamasen är gott! =)
Vägde honom på ÖF idag. Han blev 9mån i tisdags o väger 7666g o är 68cm kort! =)

Usch o fy! Va jobbigt Angelique! Håller min tumme för din lilla bebis! Kram
Idag hände nästan det som inte får hända! Loke tog ett bad, efteråt tog jag upp honom o lade honom på skötbordet (som står på tvättmaskinen som står precis bredvid badkaret). Jag drog ur proppen o märkte att avloppet svämmade över IGEN. Satte i proppen igen i badkaret och vänder mig om till Loke o ser att han faller av skötbordet. Fångar honom i fallet! 
Han ligger o sparkar hela tiden. Båda benen upp o ner upp o ner så att han åker frammåt o neråt. Om ni förstår. Jag blir livrädd o skäller på sambon som inte ens är i badrummet. Just därför, sade åt honom en stund innan att hämta en pyjamas! Han är så jävla seg! Kramar om Loke en stund o gråter en skvätt. Han blev också rädd men det var bara under fallet. Han märkte väl vad som hände!
Pluttsnutt! <3
Jag steker i ugnen till Loke.
Vi borstar Lokes tänder morgon o kväll! Han somnar också till vällingen, men jag har läst att det är ingen fara. Bara dom inte somnar med flaskan i munnen. Varken med ersättning eller välling för då fräter det. Men sväljer dom efter sista "suget" ¨så är det ingen fara. Vällingen innehåller ingen socker så enl mig är det ingen fara! =)
När jag gjorde Högskole provet satt vi mellan 8-20 har jag för mig. En lunch rast. Skolans restaurang var stängd så man fick promenera till stan, slänga i sig maten o promenera tillbaka! =)
Haha! Mena 8-16. Heeeeela dan kanske är liiiiite väl jobbigt! =)
Minns inte hur lång lunchrast vi hade! 1h kanske.....
den är proppfull