Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Vilken underbar natt vi har haft. Loke lade sig för natten strax innan 21 som vanligt. Han sov när jag kom hem från jobbet. Jag vaknade med ett ryck 8.40. Har inte hört loke på hela natten. Sambon sa att han hörde honom vid 00 nångång men gick inte upp. Jag gick in till honom o han låg på mage med huvudet på fotändan o låg o stirra på nappflaskan med nappen i munnen. Jag rörde på nappflaskan o han titta på mig med världens leende! Tog in honom till oss o han var verkligen aktiv! Har man sovit i nästan 12h så är man utvilad! =) Han ligger nu i sängen o bubblar, snart somnar han! =)
    Vi har fått sovit! Härligt!

Imorgon är det babysim steg 3. Spännande!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-10-17 11:21:00 följande:
    Haha ja 7 på natten och 6 på dagen Skrattande

Gud vad skönt att sova, Marcus vaknar ca 7 gånger per natt och bara skriker hysteriskt typ 2 min, jag vill också få sova Gråter
    Ojdå! =) Vi har iofs pampers. Olika storlekar på olika märken enl vikten har jag sett.
    Ja jätteskönt. Han brukar vakna 1-2ggr på natten o få nappen, men inte inatt! :/
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Underbar man du har! =)
    Vi tar nätter då vi är hemma. Jobbar han tar jag nätterna, jobbar jag tar han nätterna! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Jag laga hål första gången förra året. Då var det hål mellan framtänderna på överkäken!
    Då har jag ändå tagit astmamedicin sen jag var 11mån, äter godis o fuskat med tandborsten! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Bara för att förra natten gick jättebra så gick denna natt åt skogen! Han vakan vid 3, fick napp. Vakna vid 5.30 o var jätte pigg. Tog in honom till oss. När han vägrade somna om utan väckte pappa hela tiden så tog jag in honom till hans säng igen. Ingen aning om vad kl var då! Sen vaknade han 7.30 o är vaken fortfarande. Blä!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Är det bara jag som har en unge som sover? =) Han läggs för natten mellan 20.30-21. Vaknar nångång för o få nappen. Vaknar mellan 8-10. =)
    Idag vaknade han 5 o vägra somna om. Men tillsluts så. Sen väckte han mig 7.30. Får vara nöjd ändå! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Jag har en som gillar o sova! Spelar ingen roll när han vaknar på morgonen. Kl 7 el kl 10. Han sover på förmiddan iaf! =) Han ligger i sin säng nu efter frukosten. =)
    Skönt, då har jag tid och städa köket och dricka mitt morgon te! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Stora barn ni har! =) Loke väger 7.6kg o är 68cm kort! =) 9månader.
    Han kan somna i vagnen, men inte varje gång. Ibland är man ute o går i en timma o då somnar han när vi nästan är hemma! =) jobbigt.

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Nu har det även hänt Loke. Han ramlade ner från våran säng nyss. Skällde på sambon. Våran säng står i data rummet o där sitter sambon. Jag siter i v-rummet med min laptop.
    Hör en konstig smäll o jordens vrål. Jag springer dit! Lill plutten skriker jätte mkt. Han skrek inte ens så när han fick sin vaccination! Så inatt är det han som sover mellan oss så jag kan ha koll på honom!

Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)