Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Hej mina flickor!
    Nu e  jag här igen hihi ja jag har jobbat och varit hos läkaren IGEN har nämligen svimmat igen på jobbet i Tisdags -( kunde inte stå upp när jag väl skulle stå så svimmade jag om när ögonen bara svartnade till
    Blodtrycket är helt okej 120/70 ca och blodvärdet LÅG mkt LÅG än innan förra veckan när jag svimmade samma gäller Blodsockret Mkt risk fall mkt låg lägre än innan jag svimmade
    Har haft ont i huvet då jag rammlade till och smälde till bakhuvudet
    Nu e jag bara förkyld

Idag har vi köpt 4 st boddys lägger upp i bild + hämtat baby kläderna till Elias från Hm massa säta kläder lägger in på bildtråden sen i kväll nu e inte sambon hemma.

Inne i vecka 29 oxå
    ojoj alltså bjuder jag på magbild hihi

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-09-30 19:05:22 följande:

Mamalicious: vilken söt mössa du köpt:) Oh Lycka till i morron nu,du ska se de kommer gå super duper bra

Är de några som fått tider till föräldragrupper?? ska  ni gå?? jag fick i dag o den börjar den 14 okt!

Är gräsänka här hemma nu...då sambon är i Bosnien me jobbe! Så har något inbokat varje dag nu,hehe,så tiden går lite,lite fortare...saknar jue honom som bara den..så tomt!

Lite senare ikväll när busungen här hemma lagt sig tänkte jag lägga upp lite magbilder äntligen;-D

Hmm inte F grupp ännu men kommer hehe men jag ska på FörlossningsFörberedelse 12 okt!!!!
    v 31 då ..
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-09-30 19:07:01 följande:
    Ne fy gumman du får va rädd om dig!!! Otäckt o svimma så där jue!
    Spännande o se lite bilder på bebiskläder De e ju så himla söta!
    Så sant så nu har jag fått % när det gäller mindre jobb jobbar nu 8 timmar men nu blir det ändrat till 4 timmar ..
    I nov sjukskriver läkaren mig helt längtar så jag ska alltså jobba ''jobba'' till nov vill dem 21 nov hmmm o det går IKKE ..
  • 3 barns mamma84

Bilder påkläderna kommit in påbildtråden + magbild

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-09-30 22:07:32 följande:
    www.familjeliv.se/hem/willes_mamma_08/galleri...

Har lagt in lite bilder i bildtråden,de finns även fler via denna länk!
    Har mängder med fler bilder,men såååå svårt o välja ut några då alla e lika fina
    Grymt snygga Hjärtadu och Minni är så söta tillsammans
  • 3 barns mamma84

Nu har vi typ allt vagnen ska vi köpa i november men idag köpte vi babyskydd/bilbarnstol alltså och sen bärsele
    Bärselen kostade 35kr

Nu har vi allt förstår ni vi har våra små snart

• 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-10-02 14:04:40 följande:
    Nu ska jag klaga lite igen. 

Sitter i soffan. Ställde in processledarkursen som jag ville åka på eftersom att sambon som är mycket klokare än jag tyckte att jag skulle stanna hemma. Har haft sammandragningar hela natten och morgonen, de ger sig inte. De gör inte jätteont, men de är där och de slutar inte. Jag funderar på om det är värt att åka in, men det känns så onödigt, vad ska de göra? Så jag bestämde mig för att ta en hel bricanyl (tog en halv i går kväll utan större effekt) och vänta för att se om det blir bättre. Nu börjar den verka för jag får hjärtklappning och blir skakig, gillar inte alls den här känslan...

Sambon åker iväg och grattar sin kusin som fyller 18, jag vill följa med. Men det kan jag glömma. Så nu ska jag sitta här hela dagen IGEN och ha tråkigt. Jag är så trött på det. Dessutom är köket kaos och det luktar mat från igår, jag får inte göra någonting åt det. Låter töntigt, men jag vill inte sitta här hemma i stöket.
    Tycker så fruktansvärt synd om mig själv (graviditetshormonerna spökar)...

Hoppas ni får en roligare lördag! 
    Jag tycker du åker in och ta detta på allvar gumman fast det inte gör ont.
  • 3 barns mamma84

Själv sitter man hemma och tvingar dottern städa sitt rum nu har jag sagt detta till henne ca 1 vecka nu !!!
    Nu har jag fått nog.
    Hoppade själv in i duchen med sonen och sitter nu på soffan och bara kopplar av.
    Sambon kommer väl snart hem och jag ska ställa honom sen med mig för att laga lasagnen
    Ikväll blir det myspys här hemma fram med alla onyttiga saker

Börjar faktist koppla av o inte tänka på det hämska som kommer sen när det väl är dags likom.
    Jag vet att jag kommer vara i trygga händer sen vad det än blir och snart är det barnmorske besök om 10 dagar

Pappren om halvtid och sjukskrivning kommer på måndag förhoppningsviss ska då boka en ny tid till läkaren.
    Så jag slipper jobba 8 timmar och bara får 4 timmar

Igår kväll jösses denna pojk tänker absolut inte på sin mamma utan bara sparkar o sparkar jag lovar det gör ont.
    Jag låg på sängen och trodde moderkakan skulle gå sönder var tvungen att lägga mig på sidan för att han skulle lugna ner dig.
    Idag e han lugn

• 3 barns mamma84
    Jessika82:
    Haha du ser så oskyldig ut jätte fin mage gumman ååh detta ska jag oxå göra men blir av i någon gång slutet av dec om inte några dagar innan han kommer

Någon mer som har en lugn bebbe i magen men oxå en TOKIG pojk/flicka i magen för när min väl sätter igång då o då så jävlar tror man att moderkakan går sönder han sparkar så kraftigt att jag får skitont och blir rädd av att han skulle ta sönder moderkakan likom..
    Så jag måste alltid försöka få honom lite lugn av att vänta mig om och bara stycka på magen med handen.
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-03 10:18:58 följande:
    Det ska ju vara omöjligt för bebisar att göra sönder navelsträngen/moderkakan så det behöver du nog inte oroa dig för. Men visst kan det kännas obehagligt! De börjar ju bli starka nu!
    Hahaha jag vet att det inte kan gå sönder men dessa sparkar är inte gulliga utan onda
Svar på tråden December Bebis 2010 :)