Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Haha nu fick han oxåhicka jag som försöker filma magen när han sparkar men när jag filmar då e han lugn men när jag inte filar ja då ska han sparka haha typist

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-03 11:45:31 följande:
    Jo jag vet, vår lille sparkar också riktigt förbaskat hårt ibland och ibland tror man att han ska bryta foten eller nåt så som han sparkar men det är som det ska haha. 
    ''mamma släpp uuuuuuut mig'' hahaha
  • 3 barns mamma84

Du måste bara vila vila vila är det SD du fått ?
    Jag hade själv brännande kännsla i magen igår men det gick över snabbt.
    Mer SD har jag inte haft skööööönt att man får slippa.
    Bara haft ont i ryggen men det försvan ganska snabbt det med.
    Idag har jag bara haft jobbiga halsbrännan på besök (sablans skit) !!!

• 3 barns mamma84

Hatar att vara gravid nu när man inte har tålamod kvar !!!
    Jag hämtade bärselen från sovrummet och skullese om jag hade det rätt då den såg så J*vla konstig ut så jag provade mig fram och blir piss IRRITERAD !!! jag får inte att förstå på skitet jag fattar inte jag blir bara så piss irriterad på detta !!!
    Har ingen tåla mod längre vill sätta mig ner på golvet och bara skrika gråta och riva av mig håret (typ)
    Bärselen den har alla band var dem ska än vara men det sitter troligtviss feleller hur fan ska jag veta det.
    sambon hjälpte till mig men vi kommer ingenstans med denna jävla skit.
    Snart slänger jag den åt helskotta

*Grinar*

• 3 barns mamma84

Halsbränn blir trött på dettaSkrikandes
    Snart ska vi äta Wok jamin hals kommer att krossa sönder mina lungorObestämd

• 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-10-03 18:03:17 följande:
    Du behöver inte oroa dig, alla känner inte av dem. Det brukar barnmorskorna tjata om när jag är inne på undersökningar, vilket kanske inte har känts särskilt tröstande för mig som har haft på tok för många och på tok för tidigt...

"Känner alla av förvärkar/sammandragningar?
    Nej, faktiskt inte. Det finns många kvinnor som aldrig känner av förvärkar/sammandragningar utan går direkt in på födslovärkarna. Det finns även de kvinnor som har väldigt milda förvärkar/sammandragningar och som därför knappt känner av dom.
    Om man har få eller inga förvärkar/samandragningar så innebär det inte att förlossningen kommer att bli segare eller svårare. Vi är bara olika och det är inget att oroa sig för."

(www.niomanader.se/content.asp?ID=78)
    Så var det exakt med dottern när jag väntade henne inga SD eller värkar allt men plötsligt gick vattnet bara Hahahaha och åkte in dagen efter med KRAFTIGA värkar och var öppen 4cm direkt

Med sonen massa SD onda attjag var tvungen att andas igen varända än men när han igentligen skulle ut kom han aldrig utan med planeradsnitt Haha

Denna 1 gång kraftiga SD men igent med magen är hård hela tiden men hänner inte av ett piss så misstänker att detta kommer vara exakt som med dottern
  • 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-10-03 19:51:52 följande:
    Vad har ni andra köpt för skötväskor till vagnarna??
    Vi har en redan en som är köpt 08 till sonen en (Skip*Hop) märke alltså haha och den är killfärg hmm millitärfärgad Blå-Grå-gråvit-Svart .. och jätte jätte fiiiiin
    Den ska jag ha denna gången med till Förlossningen
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-03 20:43:15 följande:
    Hur mycket ska bebisen egentligen sparka???
    Har aldrig tänkt så mycket över de innan då bebis varit väldigt aktiv hela tiden.
    Men i em tänkte ja på att ja inte käns nästan något alls från bebis....känt lite,lite nu ikväll men de e så himla lite mot vad de brukar göra.....

Kan de bli så visa dagar?? El är det något man ska kolla upp??
    På början sparkar bebisen hela tiden men på slutet ja våra magar är ju trång nu för våra små grisar så nu blir det allt mer jobbigare för dem att sparka Haha sköt det hihi men man ska inte oroa sig det blir allt mer trångare nu och bebisarna blir lugnare
    Min lilleman min lilla gris *Fniss* är lugn men kan få sina cp ryck och bara sparka allt han kan hahaha
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-03 20:49:52 följande:
    ja ok,men tänkte mer att de va sån himla skillnad på bara en dag, från o sparka jätte mycket till o knappt röra sig??
    Går in i v 31 i morron
    Blev bara så orolig,tänker aldrig på det annars förutom nu då jag verkligen knappt känner något från bebben!
    kommer du ihåg vännen när jag var jätte orolig när min pojk inte gjorde ett skit på en hel dag ? Sen kommer du gumman och ger mig råd som alla andra och ber mig dricka vatten och osv plötsligt började lill skiten sparka igen

Så det jag menar du ska bara sluta oroa dig du är i vecka 31 och din bebbe mår TOPPEn utan sover bara nu och har en orolig mamma som bara ska koppla av och inte stressa och tänka på något annat
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-03 20:52:47 följande:
    Ja de har jag nog gjort,men att känna att sparkarna inte e lika hårda el rörliga som innan,de behöver man inte oroa sig för då?? Får hoppas den kommer i gång sen när ja ska sova som den brukar
    Bebisen har ju rutiner nu ju minlille man är oxå lugn nu
    Men får sina små cp ryck när jag väl sover
    Nu ger han mig bara små små rörelser med foten inget annat
Svar på tråden December Bebis 2010 :)