MFJG skrev 2010-11-07 17:52:24 följande:
Jag känner inte på magen. Däremot vet jag att han ligger med huvudet långt ner. Känner mest sparkar uppe till höger och så brukar gumpen puta ut under vänster revben.
Ilningarna i ljumskarna har varit fruktansvärda idag. Fler med detta? Känns som elstötar som går från ljumskarna och längs insidan av låren.
Förvärkar. HUVUDVÄRK. Jag hatar denna huvudvärken. Haft den i mer än en vecka snart. Fruktansvärt jobbigt..Jag hade fruktansvärd ångest inför min uppkörning. Men först på morgonen när jag vaknade. Jag körde upp I malmö och jag kan säga att det är kriget i trafiken här. Djungels lag i princip. Jag var så nervös att jag grät när jag gick hemifrån. Grät före körlektionen jag hade innan uppkörningen och grät efter när jag skulle krama min körskolelärare. Fy bubblan. Men det gick! För i samma ögonblick som uppkörningen började fokuserade jag till 100 %..och fick mitt körkort. Håller tummarna för att det går bra för dig och om det inte gör det (som min pedagogiska och stöttande make sa till mig) så kan du köra upp fler gånger, Det är inte hela världen bara lite minus i kassan..;)
Åh, jag har också huvudvärk som jag med haft i nån vecka nu. Fruktansvärt jobbigt. Idag är det riktigt hemskt, usch! Och förvärkar har jag med. Dessutom mår jag illa och känner mig febrig. Underbart med andra ord
Jag hoppas verkligen det blir så för mig med. Där jag kör upp är det inte så farligt. Det är en lite mindre stad så det är inte så farligt, och jag kommer köra upp 9.30 så det är ju rätt lugnt då. Men ja.. Jag hoppas allt vad jag kan. Kanske får man någon som är lite extra snäll för att man är höggravid, men knappast

Och hela världen är det väl inte, men det kommer göra mitt liv jäkligt mycket jobbigare eftersom jag bor i ödemarken och det knappt går bussar så det blir jobbigt med BVC-besök och sådär. Men jag hoppas, det är typ det enda jag kan göra förutom att köra så bra jag bara kan.
ondar skrev 2010-11-07 18:14:38 följande:
Det verkar inte som om bebis har vänt sig själv ännu så vi får väl se om de lyckas på vändningsförsöket på tisdag iaf:), det känns verkligen att den e stor nu den lille gangstern där inne! Det gör vädigt ont emellanåt när den rör på sig, har väl någon nerv i närheten av mitt ena revben på höger sida som kommer ikläm emellanåt eller nåt.
Trött e man som många skriver om, precis hela tiden. Tycker jag får sova rätt bra på nätterna men ändå e man helt snurrig om dagarna och vill helst ligga o tryna jämt.
Vart ute på fotorunda idag med vovven, en vän o min nya kamera:). Mkt trevlig och härligt uppfriskande med det toppenfina vädret vi har haft här idag.
Hoppas alla mår så bra som bara möjligt!
Moma: håller tummarna för dig inför uppkörningen:).
Naw tack. Gud vad jag måste tjata ihjäl er om mitt jäkla körkort. Ändå är det över en vecka kvar tills uppkörningen. Usch. Ångest. Fin bild iaf och hoppas vändningsförsöket lyckas! :)