Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

    Bärstol kan ni rekomendera en bra? Everest?

    Sophiebysophie skrev 2010-04-12 09:46:35 följande:
    Jag har tittat på bärselar nu när ni skrev det, men det är inget vi kan tänka oss. Vi vill ha en riktig bärryggsäck med skydd för vind och eventuellt regn. Tycker dom sitter tämligen oskyddade i en bärsele. Vi hade en babybjörn när han va mindre och den är inte mkt använd. Någon som kan rekomendera en bra bärstol?
    Vi har en bärstol från babyproffsen, tror det är babytravel. Den tycker vi är bra. Vi har den med till skogspromenader. Är mycket ute i skogen men fjällvandrar inte. Den har regnskydd över. Nu är han ett år och nu har han växt i den Jag tycker inte att bärstol är optimalt för mindre barn men nu sitter han bra i den.

    Bärselar som babybjörn är det värsta man kan ha. Beco eller någon annan är att föredra. Att ha testat babybjörn, det är inte att ha testat bärsele. Babybjörn borde inte ens få säljas.

    Men babyproffsens egna bärstol rekomenderar jag i alla fall.
    Älskade ungar
  • Trollet Ludenben
    Miss Lau skrev 2010-04-13 12:35:08 följande:
    Vi har en Haglöfs och den rekomenderar jag iaf inte. Finns nog inget bra med den helt enkelt. Men vi funderar på att köpa en Vaude istället. Av alla vi tittat på och testat i butiker tycker vi den verkar bäst.
    Haglöfs var jag inte heller impad av. Den var för hög så jag fick gå med nacken framåtböjd. Jätteobekväm.
    Älskade ungar
Svar på tråden Bärstol kan ni rekomendera en bra? Everest?