• Anonym (sambo)

    Min sambo kissade på sig när han sov!

    I lördags var min sambo ute och festade utan mig för jag var sjuk och ville inte följa med, men jag hämtade honom när han skulle hem.

    Jag märkte redan när han hoppade in i bilen att någonting var fel. Han var klart full, men verkade ändå ganska stabil. Men han däckade totalt i bilen o sov hela vägen hem. Väl hemma på parkeringen vaknade han och verkade lite mer klar i skallen så vi gick in.

    Jag gick o la mig för jag var dålig och sen kom min sambo också.
    PÅ morgonen sover han som en stock och jag vill inte väcka honom så jag går ut o tittar på filmen som jag inte såg klart kvällen innan.

    Efter 2 timmar kommer min sambo ut och säger  " Jag måste haft en jävla fylla igår
    för jag har tydligen inte märkt att jag pissat på mig inatt"

    JAG tror ju självklart han skämtar o skrattar o kollar vidare när jag ser han byta lakan o grejor.. JAg rusar upp och går in i sovrummet. HELA jävla hans sida av sängen är där värsta kissefläcken på. Det har även runnit ner på själva madrassen, den tjocka. Jag blir helt galen och tänker nej nej nej nej. Jag blir både FÖRVÅNAD, ÄCKLAD och OROLIG över hur detta kunnat ske.

    Idag har vi i alla fall ( mest han) försökt skrubba dessa jävla madrasser med rengöringsmedel, enzym spray, ättikslösning och allt. HOPPAS innerligt att detta försvinner från madrassserna, annars blev det en dyr utgång för sambon.

    MEN till det som jag nu i efterhand tänker på är fan vad avtändande detta är. Min sambo tycker inte det är något. Men jag har faktiskt lite problem med detta.
    JAg ser på min sambo på ett helt annat sätt nu, jag tycker samtidigt synd om honom... Men jag tycker det är jobbigt  för jag förstår inte hur detta kunnat gå till, var han så jävla full, eller hade han fått i sig något som han inte borde?

    NÅGON som varit med om "samma" sak eller hört något liknande??


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 15:42
    OKEJ, fel skrivit av mig. JAG blev inte "galen" när jag såg det utan stod mest o tittade på det och frågade min sambo, jaha hur ska vi får bort detta ( emd ett smile) . Jag var nog aningen chokad och förvånad över händelsen mest, men tog tag i det direkt. Och nu när allt är tvättat, men är på torkning o grejs så har jag tänkt på det mer. Jag tycker SÅÅÅÅ SYND o min sambo, men detta är inget man vill ska hända den man älskar. Själva situationen är vädigt lustig och annorlunda för jag trodde inte detta kunde ske.
  • Svar på tråden Min sambo kissade på sig när han sov!
  • Gravid2010

    Jodå jag har hört och sett de som däckat av fylla så att de pissat på sig. Det händer väl kanske oftast gravt alkoholiserade, men händer..

  • Anonym

    Larvigt att få en annan syn på honom. Han var för full, och råkade kissa ner sig - inte hela världen. Kan hända vem som helst, även om man är spiknykter.

  • Anonym

    Min fd. har pissat i sömnen, den ena gången på vår "bergsprängare" och den andra gången på en säng när vi var på Gran Canaria. Och ja, han var full! Tror att är man riktigt full slappnar man av och så kan sådana här saker hända.

  • Anonym (kissig)

    Har inte gjort det på fyllan men dock drömde jag en gång att jag gick på toa och började kissa, kom inte så mycket innan jag vaknade men tillräckligt för att det ska kallas kissa på sig.. Har baar hänt en gång i vuxen ålder som tur är men inget konstigt...

  • baby87
    Anonym skrev 2010-04-12 14:51:18 följande:
    Larvigt att få en annan syn på honom. Han var för full, och råkade kissa ner sig - inte hela världen. Kan hända vem som helst, även om man är spiknykter.
    Precis barn som vuxen unh som gammal kan händer ju alla
    (¯`v´¯)Bästa dagarna 24/3 07 och 21/4 08(¯`v´¯)
  • Thilda

    Det är väl inte helt ovanligt (tyvärr?) att sånt här händer. Folk blir för fulla, däckar och ja... kissar/spyr ner sig utan att märka det. Antingen drack han sig allt för redlös eller också har han fått i sig något. Det där kan man ju aldrig riktigt veta.

    Jag förstår att du tycker att det är äckligt men samtidigt; Vad kan du göra? Så länge det här inte sker upprepade gånger tycker jag inte att "det är något att bry sig om." Alltså, han KAN ju ha fått något i sig och då känns det väl oschysst att döma ut honom när han inte ens haft en chans att kunna påverka situationen? Har han däremot supit sig så aprak att han pga av det kissat ner sig, tycker jag nog att han kan ställa sig i skämsvrån en stund och sedan se till så att det inte sker igen. Typ.


    Jag ångrar ingenting. Kasta första stenen, den som är utan synder. Nej, ingenting...
  • Anonym (nja)

    Om det är en engångföretelse så är det inte så mycket att tänka på. Han drack som sagt för mycket och ja då kan det hända.


    Är det dock återkommande, som för min f.d sambo så blir det en del av ett större problem. Mitt ex är aktiv alkoholist och var det då också. Han brukade förvisso gå upp men kissade i köket en gång...och inte ens i diskhon eller så utan på de nedre skåpsluckorna, och många liknande grejer. Steg t om upp och gick spritt språngande och kissade med öppen dörr när vi var utomlands och hans föräldrar var i rummet för vi egentligen skulle gå på middag...kan ju lugnt säga att det inte blev någon middag.
  • Anonym

    Tänk vad han kommer ändra uppfattning om dig när du skiter ner dig under en förlossning.. ; )

  • Anonym (sambo)

    Förstår ju att han inte gjort detta med meningen och att han heller inte behövt varit så full utan mest bara "glömt" bort o gå på toa när han sov.
    Men det känns ändå jobbigt...PÅ ett konstigt sätt.

    Det här med o fått fel syn på honom är ju det att jag har svårt att acceptera det just för att kissa på sig gör ju barn, inte vuxna om de inte har någon sorts problem eller är jättegamla och inte kan klara sig själva....tycker man.. Det är väl därför.. Det känns inte riktigt  lika okej att en vuxen 25 årig man gör det. Jag försöker prata om det så vi inte bara "glömmer" det. För då grämer jag mig nog mer om det....

    Men han gör ju ingen stor deal av det mer än hänt har hänt. Jag får tänka samma helt enkelt.

  • Anonym
    Anonym (sambo) skrev 2010-04-12 15:00:59 följande:
    Förstår ju att han inte gjort detta med meningen och att han heller inte behövt varit så full utan mest bara "glömt" bort o gå på toa när han sov.Men det känns ändå jobbigt...PÅ ett konstigt sätt.Det här med o fått fel syn på honom är ju det att jag har svårt att acceptera det just för att kissa på sig gör ju barn, inte vuxna om de inte har någon sorts problem eller är jättegamla och inte kan klara sig själva....tycker man.. Det är väl därför.. Det känns inte riktigt  lika okej att en vuxen 25 årig man gör det. Jag försöker prata om det så vi inte bara "glömmer" det. För då grämer jag mig nog mer om det....Men han gör ju ingen stor deal av det mer än hänt har hänt. Jag får tänka samma helt enkelt.
    Men vad ska ni prata om?? Och varför vill du inte glömma?

    Hoppas att du inte gör något riktigt pinsamt inför din partner nån gång, för å lär du acceptera att han kommer att dra upp det gång på gång på gång på gång...
Svar på tråden Min sambo kissade på sig när han sov!