• puh197­6
    Äldre 17 Apr 09:44
    1453 visningar
    6 svar
    6
    1453

    Vi som börjar utredning våren 2010

    Hej alla som ska påbörja en utredning nu i vår. Startar denna tråd för att vi ska kunna stötta, hjälpa och diskutera våra upplevelser med varandra.

  • Svar på tråden Vi som börjar utredning våren 2010
  • puh197­6
    Äldre 17 Apr 11:41
    #1

    Vi har inte startat vår utredning än men har tid i början på maj. Är det ng som kan berätta lite om vad jag kan vänta mig?

  • Äldre 17 Apr 21:21
    #2

    Kolla in denna tråd. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m51270108.html. Vi är i exakt den sisten Välkommen

  • Äldre 19 Apr 17:29
    #3

    Hej!


    var på första besöket för en månad sen ca. Jättenervigt och då liksom när jag var på gyn för att ta ut spiral så sa dem att: "oftast går det fortare än man tror" och "det är så vanligt att man blir gravid bara man påbörjat utredning". 
    Men inte för mig inte. Börjar bli riktigt orolig för vad de kan hitta... fyller 40 snart dessutom... Jobbigt.
  • puh197­6
    Äldre 19 Apr 20:07
    #4
    astrae skrev 2010-04-19 17:29:15 följande:
    Hej! var på första besöket för en månad sen ca. Jättenervigt och då liksom när jag var på gyn för att ta ut spiral så sa dem att: "oftast går det fortare än man tror" och "det är så vanligt att man blir gravid bara man påbörjat utredning".  Men inte för mig inte. Börjar bli riktigt orolig för vad de kan hitta... fyller 40 snart dessutom... Jobbigt.
    Håller tummarna för er, förstår att du känner att du har tiden emot dig men kroppen har ett konstigt sätt att lyckas iallafall {#lang_emotions_laughing}. Går över till den redan befintliga tråden och hänger där med de andra i samma båt. Häng på vet ja...
  • Äldre 21 Apr 10:14
    #5
    puh1976 skrev 2010-04-17 11:41:10 följande:
    Vi har inte startat vår utredning än men har tid i början på maj. Är det ng som kan berätta lite om vad jag kan vänta mig?
    Hej vi va på vårat första möte den 12 april, felet sitter på mig (kvinnan) men fick gå igenom en utredning ändå eftersom inte killen är de.

    Först pratade vi lite med läkare och barnmorska, sen va det gyn undersköning, sedan fick både jag och sambon lämna blodprover.. När vi kom hem ringde han om en tid för och lämna spermier, 1månads vänte tid på det. Men nu e vi igång :D
  • puh197­6
    Äldre 21 Apr 20:26
    #6
    FamJ skrev 2010-04-21 10:14:33 följande:
    Hej vi va på vårat första möte den 12 april, felet sitter på mig (kvinnan) men fick gå igenom en utredning ändå eftersom inte killen är de. Först pratade vi lite med läkare och barnmorska, sen va det gyn undersköning, sedan fick både jag och sambon lämna blodprover.. När vi kom hem ringde han om en tid för och lämna spermier, 1månads vänte tid på det. Men nu e vi igång :D
    Skönt för er att ni är på G, själv väntar jag mest...
Svar på tråden Vi som börjar utredning våren 2010