Inlägg från: isblomma |Visa alla inlägg
  • isblomma

Jo, det börjarbli lite husvagnsfunderingar här också.
    Vi gjorde ju en massa fixande inför förra sommaren då vi var ut med vår vagn för första gången så jag har inte så mycket planerat för den nu. Skulle egentligen behöva en lite större vagn men tror inte jag lyckas övertala maken till det (ännu).

• isblomma
    Tinnys skrev 2012-02-08 20:55:26 följande:
    Fick hem vagnen i lördags, kul. Så nu ska den total renoveras och få nya ledningar och sånt. Den var jätte mysig ska se om jag kan få fram lite kort till helgen. Längtar till sommaren. Det är en sk barnkammarvagn med våningsäng och dinett bak och vi ska göra om till en våningsäng, dubbelsäng och en översäng så vi alla fem kan sova där så man slipper bädda upp och bädda ner, ska bli himla skönt...

Det är en sån planering jag också skulle vilja ha. Som det är nu måste vi alltid bädda upp stora sittgruppen fram till oss vuxna och det skulle jag gärna slippa. Ska bli kul att se bilder sedan när du fått fixa lite med din vagn.
  • isblomma

Hej!

Har också börjat tänka så smått vad jag ska göra med husvagnen i vår. Har som gjort det mesta redan men något småfix blir det väl. Vi har väl mer funderat på att byta vagn. Vill ha en med barnkammare. Men jag tittar nog in här ibland ändå. Vet hur det är när man får inredningsfeber... 

• isblomma

Jag ser att ni diskuterar kakel. Jag satte en "film" som ser ut som grå/beige mosaik ovanför vår diskbänk. Den köpte jag på metervara i en färgaffär. Gick på dryga hundralappen om jag minns rätt. Jättefin och lätt att sätta fast!

• isblomma

Japp, det menar jag! På två decimeters håll ser man ju att det är fejk men på en meter sådär blir det ett fint helhetsintryck. Ska leta bild imorrn.

Svar på tråden *Pimp my Husvagn*