*Pimp my Husvagn*
Denna tråd är över ett år gammal och borde vara stängd för länge sedan/stängs när som helst. Kom gärna i och diskutera era husvagnspiffningar till: www.familjeliv.se/Forum-21-428/m58359469.html (hoppas jag gav rätt länk nu)
Denna tråd är över ett år gammal och borde vara stängd för länge sedan/stängs när som helst. Kom gärna i och diskutera era husvagnspiffningar till: www.familjeliv.se/Forum-21-428/m58359469.html (hoppas jag gav rätt länk nu)
Jo, det börjarbli lite husvagnsfunderingar här också.
Vi gjorde ju en massa fixande inför förra sommaren då vi var ut med vår vagn för första gången så jag har inte så mycket planerat för den nu. Skulle egentligen behöva en lite större vagn men tror inte jag lyckas övertala maken till det (ännu).
Hej!
Har också börjat tänka så smått vad jag ska göra med husvagnen i vår. Har som gjort det mesta redan men något småfix blir det väl. Vi har väl mer funderat på att byta vagn. Vill ha en med barnkammare. Men jag tittar nog in här ibland ändå. Vet hur det är när man får inredningsfeber...
Jag ser att ni diskuterar kakel. Jag satte en "film" som ser ut som grå/beige mosaik ovanför vår diskbänk. Den köpte jag på metervara i en färgaffär. Gick på dryga hundralappen om jag minns rätt. Jättefin och lätt att sätta fast!
Japp, det menar jag! På två decimeters håll ser man ju att det är fejk men på en meter sådär blir det ett fint helhetsintryck. Ska leta bild imorrn.