Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Roze skrev 2010-04-28 17:18:18 följande:
    Svara på dom andra inläggen och lååååt bli mitt skägg. Den tar jag hand om hörru...
    Jag är moderat. Vad vill du kalla mig? Utmed det nu! Rasist?
  • Joppis
    upyours skrev 2010-04-28 17:41:34 följande:
    Talar väl för sig själv.
    I det fallat hade jag kunnat kalla personer vad som helst oavsett bakgrund. Inkluderat "ursvenskar"... Men hade troligen kallat dom annat än blattejävlar.
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 17:41:38 följande:
    Jösses...trampade jag på en öm-punkt?! Nu vet du i alla fall hur du framställer dig själv här inne. Tror inte jag är ensam om att ha satt stämpel ( R ) på dig. Du uttrycker dig otrolig illa och med ZERO-kunskap om invandrare allmänt. Alla invandrare passar inte i din beskrivning men du envisas med att dra alla över en kam och det är INTE rättviss Joppan...
    Varför kommenterar aldrig "ni" (ja, jag säger "ni" för ni är ett fåtal som håller igång dessa trådar...mot mig ) aldrig såna här länkar ex:
    ">

Tror du att det bara är JAG som reagerar på hur det ser ut "därute" idag. Jag umgås väldigt mycket med poliser, och jag vet precis vad dom jobbar med på kvällar/nätter. Precis så som det är på den filmsnutten jag länkade...så är det på väldigt många ställen runt om i Sverige idag. Men som Janne F sa: "det pratas bara om det hemma vid köksborden och vid fikabordet på jobben"...
  • Joppis
    upyours skrev 2010-04-28 17:53:14 följande:
    Varför är etniska svenskar som torterar djur psykopater medan utlänningar som torterar djur är blattejävlar?Vad är jag ute efter?
    Jag har inte sett en enda artikel nånsin (vad jag minns) om ett gäng svenskar som stampar, eldar upp kaniner på det sätt denna uppmärksammats i media. Kanske beror det på att det var "blattar" som utörde det? Eller beror det på att det inte finns likande fall innan?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 17:39:25 följande:
    Som sagt jag är blatte om du glömmer det med jämna mellanrum och jag fullkomligt älskar hundar så du kanske ska skriva ( Dom flesta ) så man inte "misstolkar" dig och sätter dig i R-facket. I min religion Är Hund det heligaste djur som finns. Vi använder hund i våran begravningsceremoni så din mening att ALLA BLATTAR saknar kunskap angående hundar stämmer ZERO....
    I allmänhet jämför jag med dm flesta
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 17:39:25 följande:
    Som sagt jag är blatte om du glömmer det med jämna mellanrum och jag fullkomligt älskar hundar så du kanske ska skriva ( Dom flesta ) så man inte "misstolkar" dig och sätter dig i R-facket. I min religion Är Hund det heligaste djur som finns. Vi använder hund i våran begravningsceremoni så din mening att ALLA BLATTAR saknar kunskap angående hundar stämmer ZERO....
    Vad polisen gör med sina hundar på kväller/nätter kan du nog gissa dig till (i dom flesta fall....så att du inte misstolkar nu)
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 17:59:46 följande:
    Mot dig?! Inbilla dig inget. Så omtyckt är du inte så man letar efter dig. Lika barn leka bäst sägs det ju och med tanke på hur jag har uppfattat dig så kan jag bara gissa vilka du umgås med. Polisen? Läste du inte länken jag la in igår kväll angående Sveriges rättsystem?! Så dina argument faller nåt groooooovt. Vad har du för argument om det JAG skrev om hundar? Fortfarande ALLA blattar bla bla bla bla bla
    Ingen kommentar om länken? Ser ni den inte, eller blundar ni för verkligheten?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:01:04 följande:
    Nej, det finns organiserade bolag ( SCAN ) ( Slakterier ) som gör det bakom stängda dörar. Gör det mera laglig tycker du?!
    Nej, men dom plågar inte djuren för nöjes skull... Lidandet är lika illa för djuren. Men självklart blir ett fall där ett antal invandrare roar sig med att döda kaniner för att det är kul mer uppmärksammat. Eller vad tror du?

Eller media...ja hela Sverige kanske börjar bli rasistiskt?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:02:01 följande:
    Que?
    Jag skrev att blattar i allmänhet saknar kunskap om hund. I allmänhet betyder inte att alla gör det...eller förstod du inte det?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:03:44 följande:
    Que? Vad har detta med det jag skrev att göra?
    Bara så att du vet vad polishundar gör på kvällar/nätter
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!