• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2012-01-22 23:31:50 följande:
    Vi frågar ju efter vad som stämmer? Inte vad du anser är lögn!
    inget stämmer i den.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • disturbed
    telgebo skrev 2012-01-22 23:41:24 följande:
    inget stämmer i den.
    Inget som stämmer i ngn utredning som gjorts, väldigt märkligt må jag säga. 

Och ditt ex var väl samarbetsvillig om någon. Ni var ju överens om att barnen skulle vara stadigvarande boende hos honom? Då kan du ju inte säga att han inte samarbetar om NI är överens.

• telgebo

Jag lägger ner det här för ni vill ju för fan inte tro på mig vad jag än säger.
    GAHHH!! Vad har ni för problem?? Allvarliga

Jag har fan sagt SANNINGEN och ni som sitter med utredningen har en massa falska uppfattningar som exet ljugit ihop och vill ni tro på honom som gör det, HUVUDSAKEN är iaf att JAG vet att han ljuger och kommer med trams snyfthistorier och daltar till sig sympatier det är inte det minsta synd om honom som slår våra barn.

• disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:02:19 följande:
    Jag lägger ner det här för ni vill ju för fan inte tro på mig vad jag än säger.
    GAHHH!! Vad har ni för problem?? Allvarliga

Jag har fan sagt SANNINGEN och ni som sitter med utredningen har en massa falska uppfattningar som exet ljugit ihop och vill ni tro på honom som gör det, HUVUDSAKEN är iaf att JAG vet att han ljuger och kommer med trams snyfthistorier och daltar till sig sympatier det är inte det minsta synd om honom som slår våra barn.
    Nu tycker jag du är lite hård, faktiskt. Och vad vi har för problem? Jag kan ju bara svara för mig, och jag har ADHD, trombocytfunktionsdefekt och förkylningsastma. Sen är jag alldeles för envis, lite smådryg emellanåt och väldigt oseriös också. Hmm, det var nog dom problemen jag kom på som jag lider av, inte så allvarliga dock. Går helt utmärkt att leva med
  • telgebo

disturbed: Ja det är konstigt håller med dig men det är nyexad socinom som gjort den och han har bara hört 1 enda person och gjort en utredning på det som påstår att jag gjort en massa som inte jag gjort, jag har INTE

Misskött
    misskött hygien och mat
    slängt med liggdelen med henne liggandes i
    lämnat henne utan uppsikt
    lämnat henne till personal och gått och lagt mig för att se på TV utan henne med mig

jag hade alltid
    liggdelen tätt mot benet när jag bar henne i den samt bilstol
    skött mattider och hygien
    haft henne med mig överallt tom på toa
    haft henne hos mig i sängen när jag sovit med henne förutom på neo för då skulle hon ligga på apnelarm för sköterskorna på neo ville ha det så

Jag har tatt hand om henne på ett ypperligt sätt och ingen kan se att jag på nåt sätt brister i min omsorg om henne och det håller soc med om också, under den tid jag har umgänge med henne så säger soc att det funkar så fint. Nu väntar jag på en ny förhandling i kammarrätten och då kommer jag med största sannolikhet att få LVU på Alive hävt och då kan jag äntligen börja leva med Alice.

• telgebo

Dis: Du är ju bara så oseriös suck!!! Jag menar du måste gallra i det du läser i utredningen fattar inte ens varför du läser den eller nån annan här heller för delen. Brukar ni gotta er åt andras elände.

Nu tänker jag inte sitta här längre och förklara för er tröga som bara tror jag ljuger och försöker slingra mig för ni vill ju för fan inte tro mig och det är det som erat problem ni vill inte tro mig så sluta då fråga då för ni har ju redan er bildade uppfattning om mig men jag vet ju vad som är sant och det är det VÄSENTLIGA i det hela och sen skiter jag i vad fan ni tycker och tror, det betyder inte ett skit.

Dis: Kan inte ens fatta hur du kan fjanta runt och inte se ditt absurda svar på min fråga, jag anser man är störd när man svarar så som du gjorde samt att du misstror människor är fan ett allvarligt problem som du måste ta itu med och beställ fan inte handlingar som du inte kan hantera och vad fan har ni som beställt dom med mitt liv att göra? Tycker det är jävligt obehagligt att det sitter vuxna människor på eyy sajt och gottar sig åt andra människors öde, skämmes på er för fan!!

• disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:17:18 följande:
    Dis: Du är ju bara så oseriös suck!!! Jag menar du måste gallra i det du läser i utredningen fattar inte ens varför du läser den eller nån annan här heller för delen. Brukar ni gotta er åt andras elände.

Nu tänker jag inte sitta här längre och förklara för er tröga som bara tror jag ljuger och försöker slingra mig för ni vill ju för fan inte tro mig och det är det som erat problem ni vill inte tro mig så sluta då fråga då för ni har ju redan er bildade uppfattning om mig men jag vet ju vad som är sant och det är det VÄSENTLIGA i det hela och sen skiter jag i vad fan ni tycker och tror, det betyder inte ett skit.

Dis: Kan inte ens fatta hur du kan fjanta runt och inte se ditt absurda svar på min fråga, jag anser man är störd när man svarar så som du gjorde samt att du misstror människor är fan ett allvarligt problem som du måste ta itu med och beställ fan inte handlingar som du inte kan hantera och vad fan har ni som beställt dom med mitt liv att göra? Tycker det är jävligt obehagligt att det sitter vuxna människor på eyy sajt och gottar sig åt andra människors öde, skämmes på er för fan!!
    Misstror människor - ja, du kanske inte kan se att det är precis det du gör också? Hela tiden? Ang allt. Du tror att varenda en vill åt dig, och så är inte fallet. 

Lugn o fin nu. Jag har inte beställt nånting? Förstår inte va du pratar om. Och nej, jag gottar mig inte ett dugg. Att vara utan sina barn önskar jag INGEN! Det måste va helt jävla grönjävligt. 

• telgebo

Vad har folk för problem egentligen? Det finns människor (mammor) som beställt mina handlingar om mitt barns utredning och gottar sig åt mitt öde och sedan beskyller mig och tror jag ljuge roch att soc är så bra osv. Jag blir fan misstrodd hela tiden och att jag inte skulle ha nån insikt och jag orkar fan inte. Detta gör inte att jag mår bättre. Jävla idioter som beställer mina utredningar om mig och mina barn, skämmer på dom för fan

Dis eller sofy som du heter eller needtobreathe: Såklart jag vet vad mitt ex heter jag är fan inte dum, men du har fel om hans namn.

• disturbed

Och förövrigt - vad vi har med ditt liv att göra? Jadu Telge, DU fläker ut det över HELA familjeliv, utan hämningar. Tänk dig för, vart du skriver för vemsomhelst kan läsa det, så va rädd om dig. 

• telgebo

Dis: Då kan du förklara för mig ett och annat för en del saker känne rdu till och det är som taget ur en utredning så ja.

Sedan så är det så, det har många sagt till mig så är det så att folk har gjort mig illa bara för att jävlas sedan får du tro vad du vill huvudsaken är ju att jag och de andra som stöder mig vet att det är så att det pågår en konspiration för vem var det annars som ringde BB och bad dom göra en anmälan till soc samma dag Alice föddes om inte hon jag gått och snackat med i 2,5 år och även under min graviditet och berättat hur orolig och rädd jag var att just detta skulle hända mig och betedde sig för jävligt visade det sig bakom min rygg under min graviditet som jag nu kunnat läsa mig till och sedan nu ljuger sig ur allt och inte ens vill prata med mig utan hennes chef säger bara att hon fått förhinder pga hög arbetsbelastning vilket är en fet lögn för vore det så skulle hon inte behandla mig som hon gör.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma