Inlägg från: Förändras2012 |Visa alla inlägg
  • Förändras2012

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Följer med er här då jag är i övervägande till att ringa till vc för remiss men är lite osäker men måste göra något åt kilona,,, *suck* . hittade för ett tag sen en sida att man kunde skicka en egen remiss men hittar inte den sidan igen kan man det?

• Förändras2012

Detta kanske är en dum fråga men ang op så undrar jag om man planerar barn hade ni ändå ansökt om op? imed att det är lång tid att vänta, sen vet man ju inte när man blir gravid som överviktig i heller.

Och om man då kanske har fått op och blit gravid tror ni man kan flytta fram den då eller söka ny?.

• Förändras2012
    Zodic skrev 2010-11-22 23:51:12 följande:
    man flyttar bara fram datumet! 

vi försökte bli gravida men det gick dåligt på det planet så jag opades o nu hoppas jag att det ska gå bättre, manska vänta ett år efter opn innan man aktivt försöker bli gravid,  många blir väldigt lätt gravida efteråt så det är viktigt att tänka på :)

tack för snabbt svar:) då kanske man ska ta tag i att fixa remiss då för själv så lyckas jag inte.!
  • Förändras2012

Silver Emma känner igen det fast min vän har inte gjort den hon ville hjälpa mig art söka osv men nu när j fick bekräftelse på remissen ah du blir nog inte godkänd?! Sa hon då!
    Var på strålande humör för bekräftelsen vet att d är bara en liten bit på väg men alltid något! Hon kan plocka ner en på 5 sek!!

• Förändras2012

Har ju fått min remiss bekräftelse och har försökt att ringa om vårdgarantin men kommer inte fram!! är ringa de enda alternativet?
    Om man vill op varsom helst i landet kan man bara meddela det där man ska ringa om vårdgarantin?!

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)