Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
slänger ut frågan igen och ser om någon har nåt tips.
vad ska man göra/tänka för att inte vara helt uppstressad och nervös inför operationen?
slänger ut frågan igen och ser om någon har nåt tips.
vad ska man göra/tänka för att inte vara helt uppstressad och nervös inför operationen?
visst är det sunt att vara nervös men blir man för rädd, stressad så kan ju blodtrycket bli för högt och då får man inte opereras
har ni andra fått göra prover innan ni opererats? typ blodprover, ekg, kapacitet på lungorna med mera?
Passar på att önska er alla en riktigt GOD JUL
här i tråden
någon av er här i tråden som ska opas på sophiahemmet i mars?
Nu måste jag höra med er som har gått på diet innan operationen. går man ner i vikt om man äter 1000kcal om dagen? (två veckor innan måste jag ner på 800kcal) ska opas i slutet av mars.
har hittat en shake som jag verkligen gillar. hurra. nutriletts smoothie färdigskakad tropical var som att dricka en god fruktjuice. den byter jag ut lunch med för tillfället. börjar lite lätt att byta ut ett mål om dagen för att sen öka på med shakes.
ingen som hade svar på min fråga, ????(se föregående sida)
en fråga till er som har flutit under två veckor på max 800 kalorier. hur var det med orken? huvudvärk? hur mycket gick ni ner?
jag är skeptisk till hur jag ska orka jobba med 800 kalorier.
jobbar nattetid. man måste ju äta något på natten också annars orkar man inte jobba 10timmar.
just nu äter jag runt 1400kcal och är hungrig jämt känns det som men men har inte hållit på så länge heller iof