Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Tusan också jag får inte till det!
Kajo: du måste vara världsledande på att hitta filmer och klipp i den djungeln om du har tid och lust så får du gärna hjälpa mig. Finns på SIKTS hemsida,
Tusan också jag får inte till det!
Kajo: du måste vara världsledande på att hitta filmer och klipp i den djungeln om du har tid och lust så får du gärna hjälpa mig. Finns på SIKTS hemsida,
Hoppsan här har man varit ledig ifrån tråden en ynka kväll och det händer massor och bara ren kärlek, mysigt
Prickelina: jag mednade såklart inte att du hade gjort något fel utan syftade på din läkare.
Ibland undrar jag om brist på empati är en del av läkarutbildningen.
Jag tycker väl inte heller att Anna Book är en benget men har vackrare ögon än de flesta.
Jag kommenterar ofta folks utseenden smal, tjock,lång, kort, kille eller tjej ofta med glimten i ögat och självklart inte på ett nedvärderande sätt.
Men är det inte det som är det roliga här i livet, att inte alla tycker som alla utan att vi har rätt att tycka olika.
Bara för att jag har rätt (
) så behöver det inte betyda att jag inte kan ta till mig vad andra tycker, tänker och tror kanske tillochmed lära mig något nytt på vägen.
Att anmäla inlägg som strider mot min egna personliga uppfattning är för mig en gåta, för det är ju genom andras uppfattningar och seenden som debatten går framåt och leder någonstans.
Och om jag skulle känna mig personligt påhoppad av någon annan så är det lika självklart att jag skulle ta det med den personen och inte springa och skvallar för storebror.
Hoppas nu att den eller de som i framtiden känner sig så missförstådda kan ta det här istället så är jag övertygad om att vi kan lösa det själva som de vuxna människor vi är.
Davidoff: vad duktig du är som öppnar dörren och släpper ut dina monster, med lite arbete så minskar de för att tillslut försvinna ![]()
Kajo: jag övar ju bara på bubbelvin när jag övar och tyvärr blir det inte så ofta som jag vill. Närå...........tycker också att det är lite knepigt med bubblor men det har blivit bättre de senaste veckorna och nu sippar jag bubbelvatten men undviker större klunkar.
Kajo nu behöver jag din hjälp.
Visst var det så att "min" dietist sa att det var ok att dricka även till huvudmålen, men att det var ganska så ovanligt att man ville det.
Sippa vatten, vin eller dricka vet jag inte var några problem om vi ville.
Att vänner, bekanta och folk kommenterar ens operation och viktnedgång känns som att man får ta om man som jag har valt att vara helt öppen med vad man har gjort.
Det är också upp till mig att tolka det som sägs om mig och jag väljer att nästan uteslutande tolka alla kommentarer som något bra och som rena komplimanger, hade jag velat så hade jag lika gärna kunnat tolka det som spydighet.
"Är glaset halv fullt elller halv tomt?"
Virriga Vera: ta hand om dig och lycka till med din operation så hörs vi när du känner dig pigg igen.
Yes box!!!!!!!!!!!!!
Nu har jag börjat gå ner igen efter 3 veckor. Känns skönt att vågen börjar ticka neråt igen och nu är det inte långt kvar till 68kg och då är jag helt plödsligt normalviktig enligt BMI.
Funderar på när jag kommer att känna att nu räcker det och om jag då kommer att få stopp på viktnedgången.
Men vad i hela fridensnamn är det för galenskaper med anmälningar högt och lågt och varför blir inte jag anmäld som har skrivit samma sak som ni andra fast med andra ord innerbörden är ju det samma då jag håller med de som är anmälda.
Och kan någon vänlig själ (utan att anmäla) tala om för mig varför vi inte får säga i forumet att vi blir anmälda.
GESTAPO FASONER!!!
Och nu lär väl jag också få min första anmälning
Nala: jag läser medan tid är
Virriga Vera: härligt att se att du mår så bra
Min läkare sa att han hade kollat runt bland mina lyfkörtlar efter cancertumörer men inte hittat några,
fast det var för att jag har haft cancer där förr.
Ganska snällt att han tog en extra titt.