Inlägg från: METAMORPHOSIS |Visa alla inlägg
  • METAMORPHOSIS

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Angeliqan skrev 2011-01-21 16:00:14 följande:
    Jag sållar mig till skaran som råder dig att åka in.

Ta med dig grejjer att syssla med tex datorn, tidningar, korsord, musik, stickningen etc..  Allt är bra att ta med bara det gör att man distraheras och "glömmer" bort miljön man är i.. Lycka till
    Tack
  • METAMORPHOSIS
    trollbottom skrev 2011-01-21 16:18:28 följande:
    Jag säger detsamma. ÅK IN och vägra åka hem förrän de verkligen tagit ditt mående på allvar och faktiskt hittar vad som är fel. Du ska inte behöva må som du gör
    Nej, jag ska ju inte det! Tack .
  • METAMORPHOSIS

Middagen har stannat kvar. Men jag mår illa, ruskigt illa...

• METAMORPHOSIS
    Lattjo skrev 2011-01-21 19:47:46 följande:
    Hur går det för dig? Jag hoppas middagen stannar nere men jag önskar också att du åkte in, för det kan inte vara bra att du mår som du gör :( Kram!
    Middagen har stannat kvar, men den kommer nog snart upp...

Finns ni alla på Facebook? Jag hänger mest där ju .

Anne Bokvist Moijé heter jag .
  • METAMORPHOSIS
    Lattjo skrev 2011-01-21 20:02:20 följande:
    Jag hänger där :) En vännerförfrågan från Lotta Nilsson kommer snart om det är okej :)
    Wiee
    Lattjo skrev 2011-01-21 20:06:14 följande:
    Tror du inte att du måste åka in snart om inget får stanna? Du måste ju ha i dig lite vätska liksom. Jag förstår att du tvekar, sjukhus är SKIT men ibland måste man (och det är jävligt lätt för mig att säga, jag vet ;))
    Jo, fortsätter jag så här så MÅSTE jag ju.
    mrs Vilja skrev 2011-01-21 20:18:00 följande:
    Skickade en jag med. Kunde inte till dig Lotta... finns ju en hel del med Lotta Nilsson
    Wiee

Nu har jag frågat er på FB vilka ni är här , för jag läste inte här innan jag postade på FB .
  • METAMORPHOSIS
    mrs Vilja skrev 2011-01-21 20:33:29 följande:
    Idag har jag berättat för chefen och det gick skitbra. Hon var så förstående! Härligt. Nu vet jag inte bara hur jag ska göra med kollegorna.... det tål att tänkas på.
    Berätta för dom med
  • METAMORPHOSIS
    Lattjo skrev 2011-01-21 20:42:57 följande:
    Skönt att det gick bra med chefen, håller med om att berätta för kollegorna också. Jag kanske har haft tur men jag har inte stött på negativa människor... Kan ju kännas skönt ifall du tex skulle dumpa och måste gå undan.

Jag håller med

• METAMORPHOSIS
    Angeliqan skrev 2011-01-21 22:22:50 följande:
    Har skickat en vänförfrågan till METAMORPHIS men hittade en massa Lotta så vet inte vilken Lotta som är rätt..
    Jag har bekräftat .
  • METAMORPHOSIS
    Nala skrev 2011-01-21 23:41:48 följande:
    Jag hänger också mycket på Facebook....jag la till dig om det är ok. Erika Gabrielsson heter jag :)
    Helt okej!

Hann fråga dig i ett meddelande vem du är här, för jag läste ju inte här innan. Men sedan när jag såg på dina bilder så fattade jag vem du var .
  • METAMORPHOSIS
    zookie skrev 2011-01-22 00:15:50 följande:
    nä fy , jag avbokar på måndag detta går inte...grattis till alla som lyckas men jag ger upp.
    VARFÖR? Prata med oss.

Kram
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)