Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Kram Annicka
kram
Idag kom brevet
Jag ska på bedömning den 26/8 och i brevet stod det att en vecka innan, ska jag gå till Vc för att ta prover samt lämna in ett rör som jag fick med för att ta avföringsprov....det lät ju inte så häftigt
Fick ni oxå lämna in ett avföringsprov? och hur många rör blod är det dom tar??
Är det inte konstigt att dom ska ta prover på mig innan jag äns vet om jg är godkänd för en op? eller är det så dom jobbar tro?
Åhh vad glad man blir när det är ett steg närmare till förhoppnignsvis en op? fast jg vet att det är låång tid till dietisten så om jag har tur så kanske miott slutmål är i mars /april nästa år men än då, jag e glad ![]()
Jag ska på bedömning i Kalmar...varför ska jag ta skitprov och inte ni andra?? knepigt??
men glad e jag ..åhh vad jag längtar till slutet av augusti
![]()

Hej alla ...
Grattis till er alla som gått ner i vikt och ni med bilder ser kanon fina ut
Jo jag bara undrar en sak, ni som flyter eller har, ... får man dricka kaffe, tee under dessa veckorna?
och när man blir opererad måste alla smycken av då?
inte för att jag har kommit så långt än, har ju inte ens vart på bedömnigen men tankarna går ju.
bra att veta om man inte får ha ringarn på sig undr op för då har jag kanske tid på mig att försöka lirka bort dessa, sitter liksom fast efter X antal år samt X antal fler kg ![]()