Jag skulle flyta i 2 veckor innan op men det var bara att glömma. Mådde så illa av att dricka ersättning så jag fick bara upp det.
Jag gjorde så att jag åt mat !! för det mesta blev det wok som är väldigt lätt att få nyttigt o gott!
Kommer faktiskt inte ihåg hur mycket jag gick ner men det var väl runt 3-4 kg. Läkaren sa ingenting om detta.
När jag vaknade upp från narkosen så kom kirurgen o sa att jag hade varit otroligt duktig under flytet då min lever såg precis ut som en normalviktig 
Jag hade en startvikt på127 kg och nu exakt 2 månader efter har jag gått ner 20 kg.
Om att bli nervös om op:::: Jag var inte ett dugg nervös för operationen, tyckte själv att det var lite konstigt men jag var så fast besluten om att jag ska bli smal o må bättre att jag inte hade andra tankar i huvudet.
MEN när jag 1 dag efter hemkomsten åkte in igen o blev inlagd , DÅ blev jag nervös....dessutom hade jag betalat för operationen själv och i mitt huvud gick det bara ," hur dum i huvet får man vara om man betalar för att dö???"...
Men det var inget att oroa sig för, de tog hand om mig på bästa sätt o kollade allt. De är mycket måna om att inget ska gå fel. Och i mitt fall så visade det sig att det varit en infektion i magen men som hade försvunnit.