Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Nej du förstör för dig själv!!! Sen kommer det att bli" ok att äta lite mat" Nej Nej!! Stå ut!!
Nej du förstör för dig själv!!! Sen kommer det att bli" ok att äta lite mat" Nej Nej!! Stå ut!!
Tills kroppen har stabilliserat sig!! Olika hos alla. Men en otrevlig biverkning. Och då hade dom inte sagt till mig tex att man fiser nåt fruktansvärt illa heller!!! Det e så illa att jag inte änns står ut med lukten!! E det nån mer som känner igen sig?
Tommy!! Resten av ditt liv!!!
Jag opade mig sep 09 och ska ha bebis nu i feb. Jag har mått bra, maten har funkat och just nu äter jag säkert en delicatoboll eller två om dagen och så slinker det ner choklad och godis. Har endast gått upp 10 kg och det på magen bara..
Tack tack!!
Metan: åk in till st: Göran och säg att dom inte gör nåt på ersta!!! Där får du nog hjälp! Kram till dig!!
Metan: håller tummarna för att du har fått hjälp nu!!! Skriv gärna en rad så vi vet att du e ok!! Bamse kram
Jag väntade ca 6 mån innan jag testade alkohol.
Japp ha ha ha. En gång glömde jag bort att smutta på vinet, drack det ganska fort och inom en timme vart jag på ett glas rött, salongsberusad,fyllehicka,full,somnade på soffan,bakis. Sen nykter!!! Allt inom en timme ha ha ha ha
Z
Oj oj då ska du veta hur mkt man fiser efter op. En hemsk biverkning!! Och dom luktar så man står inte äns ut själv av lukten. Nu e min stora fasa att om tre veckor ska jag föda barn och tänk om jag måste fisa.! Bm kommer ju DÖ!!! Vad fan ska jag göra????
Fuska inte när det gäller flytet för då förstör du för dig själv!!
Oj oj jag dricker mkt cola zero tex. Är gravid nu så det har slinkit ner ca två delicatobollar per dag. Kan bli tre ibland, chips, smågodis och massor av chocklad. Men som sagt förutom delicatobollarna så är det ju absolut inte den mängden som det var innan op.
Jenny:: min mage morrar och kurrar och bubblar jätte högt åxå efter maten. Skit irriterande!! Finns inget att göra åt vad jag vet!!
För att du måste ställa in kroppen på svält innan op och att efter op så klarar inte den nya magsäcken att bearbeta tuggmaten. Och så får det ju inte plats i "matsäcken" om du går på flyt innan så blir det inte så jobbigt flytet efter. Och det är på detta sätt som kirurgerna sållar bort patienter som inte menar allvar med sin op. Och för att levern ska krympa.
Nä känner inte igen det men det låter Inge bra!! Ring ditt sjukhus där du opades. Ring nu i kväll så du inte har nån läcka eller så..
CBS: jag gick på flytande två veckor innan op och två veckor efter. NEJ!!! Jag tog denna op på allvar och det föll inte äns in i mina tankar om att fuska!! Varför förstöra för sig själv??? När man har kämpat så länge med att få open??
Rebecka är min kirurg och lejonmark var med på op. Dom är alltid två som opererar. R är jätte bra kirurg!!!
Woho vad skönt metan!!! Håller tummarna för dig att du slipper allt skit nu! Kram
Men zookie hade inte du tänkt igenom detta? Det är ju liksom inget man bara gör för att det faller i en!! Vad är det som är så jobbigt? Att du inte kommer att få äta vad du vill? För du kan äta det mesta!