Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Har segat mig ner ett kilo denna vecka, så jag hoppas det innebär att min platå är på gång bort. Det firar jag med ett glas rom och cola. *undrar hur det ska gå* Honungsrom till på köpet är det....hmm...
Har segat mig ner ett kilo denna vecka, så jag hoppas det innebär att min platå är på gång bort. Det firar jag med ett glas rom och cola. *undrar hur det ska gå* Honungsrom till på köpet är det....hmm...
Alltså de GASER jag har fått efter OP är inte av denna värld. Kan lägga breda, långa brakskitar rent ut sagt hur många gånger som helst om dagen, och de luktar INTE hallon kan jag säga. Dom är obeskrivliga. Gick ju bra med den gamla sambon, men hur det ska gå om jag ska börja dejta igen vet det 17, för ut måste de annars får jag ont i magen, och att göra det diskret är inte att tänka på. De väcker nog nästan grannarna. Nån mer som haft det problemet? Ursäkta de målande beskrivningarna....haha.

Jag innan operation

Jag idag -25kg
Hoppar bara in som hastigast för att skryta om att jag köpt stövlar för första gången på 20 år. Har inte ens kunnat få på mig specialstövlar tidigare.

Tack för era snälla ord. Ibland behöver man få lite boost
själv också.
...eller skriver man siffrorna tvärtom?....