BF November,2010 DEL 2
Hej tjejor
Har rejäl ångest idag. Ska till Örebro på kurs mån-to. jag som aldrig varit borta från Theo en enda natt ens. hua!
Hej tjejor
Har rejäl ångest idag. Ska till Örebro på kurs mån-to. jag som aldrig varit borta från Theo en enda natt ens. hua!
Det känns fruktansvärt i mammahjärtat om man skulle missa en sån stor grej. Usch, känslig man är
Imorse när Theo vaknade så låg jag och sambon och bara blundade lite medan Theo satt mellan oss och lekte och såg på barntv.
Helt plötsligt så hörde vi "bapp". Båda tittade upp på honom. Då sitter han och tittar på sin napp och pekar på den och säger "bapp, bapp bapp" flera gången
Sötunge! hihi
Är era bebisar pratiga nu? Theo har kommit in i prat SM tror jag
Det är da da da da da!! på hög volym hela dagarna. Och "AH" säger han när han vill visa oss något. Man märker verkligen att han vill komunicera nu
det är härligt
Lycka till idag Maddie och Chanell
Det kommer gå superbra
Själv sitter jag på ett hotellrum i Örebro just nu. Vaknade kl 7 och pratade med sambon som berättade att Theo gjort gomorron 4.48 imorse :-\ Mindre kul.....
Nästan så man har dåligt samvete för att man sovit helt okej.
Men ikväll blir det skoj, jag ska träffa en kompis som flyttat hit. Och jag har inte träffat henne sen Theo föddes
Chanell och Maddie: Gud va härligt
Det känns verkligen som att man svävar på moln när man sett sin lilla bebis
Själv har jag inte sett bebis på ett par veckor och nu börjar man längta igen
OCh så måste jag vänta ända till 31 maj.
Sitter fortfarande i Örebro. Själv på hotellrummet. Fick se sambon och Theo på webcam för nån timma sen och började lipa. Känslig är man....
Har precis samma problem. Ska på två bröllop här. 29 maj och 12 juni. Har inte en susning vad jag ska ha på mig. Man kan ju inte köpa nått NU juh....
Hej tjejer
Har inte varit inne på nån vecka nu. Förra veckan var jag på utbildning hela veckan och på helgen drog sambon iväg på svensexa, en kryssning. :-\
Så varken ork eller tid har funnits att sitta här inne. Har det hänt något speciellt?
Imorse när jag vaknade låg jag på magen. Det kändes inget speciellt då, men när jag klev upp hade jag ont i magen en stund efter det..... Kan det vara något som hänt?
Chanell: Här känner jag inte heller nått... Tror jag! Får för mig att jag känner något ibland , men är osäker. förra gången kunde jag känna rätt mycket i V 17 redan.
Hmm.... Men man får väl ha tålamod antar jag
idag berättade jag för chefen att jag väntar barn igen iallafall.
Han såg glad ut, men så sa han "Ahh va kul för dig" :-\
Kul för DIG? Hmm.... jag tror kanske inte han tänkte åp vad han sa riktigt. Får hoppas det. Nu är det gjort iallafall. Känns skönt. Och helt ärligt orkar jag verkligen inte bry mig om vad han tycker och tänker. Jag är glad!