Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

BF November,2010 DEL 2

Oj jäklar! Här har det skrivits en massa på bara några få dagar haha.

Helen C- Jag hoppas att du har åkt in och att allt har sett bra ut.

• sininen
    Helen C skrev 2010-05-05 21:23:34 följande:
    hej Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod... Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom
    Vad skönt att allt såg bra ut, nu kan du försöka slappna av och ta det lugnt. (:
  • sininen
    Frogster skrev 2010-05-06 11:23:23 följande:
    Men ååååh nu är jag arg som ett bi! Har haft den underbaraste natten någonsin! Vaknade vid 4 av att det var ett jäkla röj i lilla bulan under naveln! Låg i säkert en halvtimme och bara njööööt med världens fånigaste leende. Såååå underbart! Har känt liten tidigare med men inte alls så här tydligt! Säkert för att jag dels låg på rygg och var lite lagom kissnödig i kombination med att man ju är mycket känsligare när man sover. Berättade det för en kompis för en liten stund sedan och denna svarar att nej det kan inte ha varit min bebis! Det är på tok för tidigt så det var bara gaser! Jisses att något sådant kan få en på så dåligt humör! Är visst fortfarande rätt duktigt hormonpåverkad.... Haha!
    Du vet ju bäst själv vad det är som rör sig i magen ju, vilken taskig kommentar. Men det är så det är när man är gravid, det finns alltid folk som tror sig vara proffs haha. :D

Själv känner jag mig väldigt ogravid. Jag har ingen mage, har inte gått upp i vikt och har inte kännt bebisen röra på sig trots att jag gärna ligger och försöker känna efter. Är jag den enda utan mage och utan att känna bebben?
  • sininen

Jag är också svullen om magen och inte direkt dra in den hur jag än försöker. Men när jag lägger mig ner så lägger sig magen också och klämmer man så finns det inget där. Jag är galet paranoid ju. xD

Rosen skrev 2010-05-06 22:07:07 följande:
    hej tjejer ni har skrivit så mycket att jag inte hinner läsa ikapp ska strax lägga mig för jag har en faslig huvudvärk..... igen.... ikväll berättade jag för mina föräldrar att jag e gravid o jag blev så lättad för de sa grattis, det kändes så skönt. jämfört med min svärmor som blev sur när jag berättade.... så nu vet dom det oxå, känns såååå skönt att dom blev glada i alla fall!! e det bara jag som har såna konstiga svärföräldrar som blir sura för en sån här grej? förstår inte hur man kan bli sur över att få ett barnbarn om förhållandet är stabilt o man har varit ihop länge o så....

Tråkigt med svärisar som man inte vet hur dom ska reagera men roligt att dom kunde glädjas med er. :D
  • sininen
    PennyJenny skrev 2010-05-07 19:11:04 följande:
    Tack tjejer, vad gulliga ni är. Jobbigast är ändå att det bara är jag och sambon som vet. . . Mår skit när jag ser mamma och pappa och dom vet ingenting. Fixar inte att berätta bara, min brorson fyller 1 år nu i helgen och vi ska fira honom då. På nåt sätt vill jag inte "förstöra" något vi ändå inte kan göra något åt förrens på måndag, då läkaren ändå kommer kontakta pappa. Nåja... nu ska jag krypa in i sambons famn och gråta en skvätt. Hoppas man mår lite bättre sen. Kram på er
    Hur gammal är din pappa? För om man är lite äldre så delar sig cellerna långsammare och det kan ta längre tid för cancern att ta fäste. Sjukvården är så sjukt avancerad numera så jag hoppas att dom hittar rätt behandling med en gång så att han kan fortsätta sitt liv som vanligt. En primär tumör är den första canceruppkomsten och metastaser är dottertumörer.

*styrkekramar*
  • sininen

Här jobbar vi båda helgen så vi går om varandra. =/ Lite tråkigt men det är bättre än att vi jobbar olika helger.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2