• Zazz82

BF November,2010 DEL 2

Long time no see!! Men nu är jag här igen. Har haft mycket att stå i. Det ser ut som det börjat lugna sig lite nu. Var på det stora UL i Fredags allt såg bra ut. Liten stog på huvudet och jag fick inte alls några bra UL bilder. Skit besviken. Hon som undersökte mig tog fan ut det dåligaste av dåligate vinklar. Så här dåliga bilder har never ever fått nån gång av mina gravidteter. Tur jag slapp betala för dem. Här in gick två bilder i undersökningen. För flyttad igen då rå. Skit men sånt är livet. Vecka 17+1 i dag..
    Känner bebis då och då. Jag vet vad det blir någon som vill veta? Kunde inte hålla mig ville veta som med mina adra två barn. Här har det tvättas baby kläder i helgen och lagt fint i lådor. har öven köpt nya mamma kläder nu legging skjorts mamma tröjor skojortor tippar och ett linne. Inte dåligt va.. Går i skolan och tok pluggar nu för att jag vill få undan så mycket som möjligt i plugget innan mamma ledigheten.. Hur har ni det.. Kramiz från Zazzen :) *saknat er*

• Zazz82

Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge..

JAG SKA FÅ EN FLICKA!!

• Zazz82
    Bisquit skrev 2010-05-21 10:48:28 följande:
    Ni får komma hit till mig, här är det strålande sol från en klarblå himmel. ( sthlm )
    De är det här ckså så den som vill fika i Eskilstuna bara att höra av sig :)
  • Zazz82

Är det någon fler än jag som har fått problemet då magen börjat klia så man blir tokig. Vad gör man åt det igentligen? Varför kliar det är det för att den tänjer sig eller för hormonerna.. Har röda ränder på magen nu som jag kliat mig. Nog snyggt :( Inga Bristningar än men det är väl för tidigt 18 plus 0 i dag.. Här går det också framåt

• Zazz82
    Helen C skrev 2010-05-21 18:19:31 följande:
    Hej tjejer...Vilket underbart väder, man blir så glad....Barnen e hos sin pappa nu och jag ska njuta av en god middag med två av mina närmasta tjejkompisar på en uteservering. Ni kan ju gissa om jag e sugen på Rosévin när det e sånt här väder, men nästa år så Bebis e lugn idag iaf, måste vila med och inte hålla igång...Va på stan förut, jag inser verkligen hur stor jag e i vecka 17, vill inte va så stor. Det e jobbigt, hur ska de sluta liksom....?? Chanelll- E lite avis på er som ska iväg...
    Hej gumman Har du varannan vecka barn ller varannan helg?? (Som de är hos sin pappa då)
  • Zazz82
    Helen C skrev 2010-05-22 10:50:40 följande:
    Hej gums. Jga har varannan vecka som tur e... Varit mkt med exet innan att han ville ta barnen ifrån mig för han trodde inte jag hade tid med dom och inte bryr mig, nu känns de mer tvärtom faktiskt...Man gör allt för sina barn....De finns ju något som heter gravidklåda, e rätt vanligt att få de, tror man kan få någon slags salva för de där....Vädret e fint här idag med så ska in till stan med en kompis. Ska till stadium och köpa mig en bikini.. Finns riktigt fina nu=)
    Jag har också min dotter VARANNAN vecka. De är bra att pappan till henne finns. Hade blivit as jobbigt annars efter som jag bli ensam med bebisen sen också. Funderar riktigt mycket över det. Orolig för att jag inte ska palla.. Men det gör man väl ändå? hmm Värst är det om jag skulle bli sjuk alltså super dålig typ kräk sjukan eller hög hög feber.. Har ingen som kan av lasta mig vid sådana tillfällen. *skraj*
  • Zazz82

Hej alla hur mår ni? Jag har fått halsbränna till och från nu och även fått rådet av mvc att äta hjärn tillskott. 19+0 i dag. Nu går det framåt :)

• Zazz82
    Helen C skrev 2010-05-28 21:07:41 följande:
    tråden har försvunnit verkar de som. Blev väl för mycke med den tydligen....
    Blir gråt färdig. Hur 17 kan man ta abort bara för könests skull. OMG vad hemskt De borde inte få blir föräldrar när det klipper livet på barn när sorten inte passar. Fy fan vilken jävla makt vi vuxna har igentligen *snyfft*
  • Zazz82
    Zazz82 skrev 2010-05-29 09:11:27 följande:
    Blir gråt färdig. Hur 17 kan man ta abort bara för könests skull. OMG vad hemskt De borde inte få blir föräldrar när det klipper livet på barn när sorten inte passar. Fy fan vilken jävla makt vi vuxna har igentligen *snyfft*
    Stackars lilla liv
  • Zazz82
    Helen C skrev 2010-05-29 20:58:30 följande:
    ja det e himla skönt faktiskt.... Bara njuta av bebisen och härlig sol och bad
    Tycker nästa att de är häftigare att visa upp sin snygga gravida kropp ändå :) Härligt. Hur har ni eller ska göra Bikini eller bad dräckter? Har hört att de är en myt att bebis skadas av solen i magen. Sant eller flaskt? Någon som vet??

Själv kommer jag köra på hippster shorts och svart kort topp (inte bh)
    Har även en bad dräckt men jag vet inte hur jag tänker göra med den.Har aldrig gillat att  klämma in mig i en bad dräckt fast jag är ganska smal i vanliga fall.

Vill veta hur ni tänker göra.. Ha en bra kväll Kram
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2