Annizsj skrev 2010-08-20 20:44:45 följande:
Hummm.. Det här med att njuta av graviditeten. Jag har ju mått väldigt bra denna gång. Men idag har mina fogar gjort med sig. Var riktigt jobbigt att köra bil idag och jag vankade runt på Ica maxi. Är totalt slut nu... Alltså jag längtar efter bebisen men har så fullt upp med mina pojkar. Viggo är ju fortf min lilla bebis. Han är i en sådan mysig ålder nu. Han är bara så söt och go! Vill ge dem all min lediga tid nu innan nästa kommer. Är lite nervös för att jag kommer känna mig otillräcklig när den lill" behöver mig så mkt i början. Det ska ju matas i ett och då är ju inte mamma rolig längre... Ja, det finns endel oro denna gång. Tre barn och två vuxna, fattas nästan en vuxen då. Nu är man en förälder på varje barn. Nu vet jag ju att när barnen blir lite större blir de mer självständiga och behöver inte oss på samma sätt. Hoppas att jag räcker till för mina tre barn...
ställer mig helt klart bakom din oro - känner precis detsamma.. men håller ändå med de andra, klart vi kommer att klara av det!!! Första tiden tror jag kommer bli den jobbigaste, när dom små bara vill äta och äta - och mamma är urtrist (enligt storasyskonen..) Men som Sebbe sa, en dag i taget så löser vi det..
Rosen - hur löste du natten?? fy för sånt!! Å nya madrasser.. det är väl nästan så att hundägarna ska stå för det, eller?!
När det gäller rörelser så är denna lill* betydligt lugnare än mina tidigare bebisar i magen.. tycker att det verkar lovande..
men vem vet - h*n kanske bara ligger och laddar och kör hårt när h*n kommer ut sen..