Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

NoahLeah skrev 2010-08-20 19:58:27 följande:
    Skickade in hpansökan samtidigt...stod på FK:s sida att det räckte med 30 dagar innan man tänkt gå hem.
    Jag fick precis min beviljad och det tog ungefär 2 veckor att få det beviljat så det e bättre att skicka in det sent så den inte hamnar underst i högen =)
  • Carolina13

fredagar e ju tacos dagar =)
    Dessutom inget hemma så imorgon blir dte storhandling...

• Carolina13

Det förstår jag inte heller för det ska väl vara så att får man barn inom 2,5 år ska de ju gå på inkomsten som gällde när man blev föräldraledig med första...

• Carolina13

min vagn kommer det vara en hårdlift och en flecce åkpåse... någon filt kanske och en varm overall.. till våren sen blir det väl mer bäddset.. men inte till vintern

• Carolina13
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-07 20:12:36 följande:
    Tack ni är så söta !! Hjärta
    Ett stort lycka till !!!!
  • Carolina13

jag har hört några som haft värkar i magen och även haft tens hemma vilket då inte har funkat så tror det e ganska vanligt med värkar i magen!

• Carolina13
    har nu varit hos bm.. v 34+ 3 bebisen e nästan fixerat så det såg bra, alla blodvärden va toppen och så vidare.. Men dock hörde hon för första gången dubblahjärtslag så hon ville att jag skulle få en remiss till ultraljudet på e på sjukhuset... nu e jag livrädd och dönervös för detta... Någon som har någon erfarenhet av detta?
  • Carolina13

inte jag heller.. men går snart upp i atomer.. blev så orolig.. men bm ringde tillbaka nu angående tid till ultraljud och de va inte förrän om en vecka..  vore det någon fara så borde de ju skickat upp mig direkt?

Blev så ställd och orolig att jag knappt kunde ställa några frågor om vad det kunde innebära.. Men bm sa att det inte skulle va någon fara.. men för säkerhetsskull... åh... blir knäpp!

• Carolina13

hittade den tråden oxå... men om det inte är ofarligt.. vad sjutton kan det vara då?
    Men inte skulle de låta oss gå en vecka om de ansåg att det va allvarligt?

• Carolina13
    popcornplaya skrev 2010-10-11 10:22:51 följande:
    Har för mig att det var så med en bekants bebis i magen och hon fick gå på lite extra kontroller men när bebis kom ut hade det växt bort. Men vet dåligt vad det beror på och vad som händer om det inte växer bort tyvärr.
    Känns konstigt att det skulle vara något som utvecklats så sent under graviditeten... men vi får väl se.. e väl bara att försöka inte tänka på det!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2