Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Usch, hoppas dom klarar detta nu!

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad

Idag har vi varit och beställt barnvagnen, samt lagt handpenning på den =D

• mzetterblad

Uppdaterar lite från pennyjenny

I morse drog förlossningen igång. Fy fan vilken hemsk upplevelse! Vi träffade dock världens bästa dr som frågade oss om vi åter ville satsa. Klart vi kämpar! Så det blev akut op med cerklarge som hittills gått bra. Just nu är oddsen 50% att det går vägen mot 1% i morse. Nu kämpar vi på ännu mer och hoppas innerligt att detta håller minst 3 veckor.

• mzetterblad
    Saraia skrev 2010-06-24 21:08:08 följande:
    vad blev det för vagn??
    Vi bestämde oss för Emmaljunga Citycross.
    Vi går rätt mkt i skogen så ville ha han bra vagn för det, och denna kändes jätte bra=)
  • mzetterblad
    Saraia skrev 2010-06-24 21:16:23 följande:
    bra vagn! vi bor på landet o blir det en lika snörik vinter i år så har vi kvar vår stadiga brio kombi som vi köpte t stora tjejen -04 så kanske jag köper en smidigare t våren!
    Ja man vill ju ha en stadig vagn känner jag ! =)
    Så den hoppas jag ska bli bra =D
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-06-25 11:38:42 följande:
    Hittade en vagn på blocket igår, en sån vagn som vi vill ha, så får vi den så sparar vi 4000,, och det e mkt pengar.  va en 07, men gör oss inget, hon skrev att den va i fint skick och vagnen va i färgen röd, så håller tummarna.

Passar även på att önska er glad midsommar....
    Va är det för vagn?
  • mzetterblad

Vi hade jätte mysigt igår med .
    Var hos min svägerska med resten av familjen på mannens sida. Åt midsommarmat, och tårta och grillade sen på kvällen

Hade en liten kille som stensov i bilen på vägen hem.. Haha! Och dessutom gav mig sovmorgon idag, så jag klagar inte ;P Heheh. Mannen är iväg o jobbar i Strömstad sen igår och kommer inte hem förän imorn eftermiddag =/

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Lillbebis BF 1/11 ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad

God kväll =)

Här ska man snart lägga pojken om han nu vill sova.. Han har krånglat så med läggningen sen vi tog bort nappen för 2 veckor sen. Så numera somnar han alltid i våran säng och sen får jag bära över honom till sin säng.. =/ Innan har han alltid somnat i egen säng.

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-06-26 20:30:24 följande:
    Det e jobbigt när man tar bort någonting från barnen. Jag hade tänkt börja ta bort tutten för honom snart. Han har bara den när han sover och det e han medveten om att han ska ha, så hoppas sen att det inte e några problem
    Jo , verkar som han bytt ut tryggheten han hade med nappen till oss nu. Eller ja somna i våran säng. Hoppas bara det försvinner tills bebisen kommer.
    William ville ju helst ha napp hela tiden innan, på dagen också. men övergången har gått jätte bra, han frågar inte efter den alls.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2