Marinero skrev 2010-07-21 07:53:01 följande:
Usch hoppas örat blir bätre snart! Har du fått en propp kanske? Eller lock? Känn dig inte fånig, klart du ska få hjälp för det! Det är obehagligt när man inte hör!!
Jag bävar lite just för nattningarna när jag ska va själv men det är som tur är inte så många kvällar i veckan. När vi flyttar ska Olivia få eget rum och då ska vi försöka få henne somna sjä'lv. Det blir lättare då sovrummen är på samma plan som resten av rummen så man kan springa in då och då i början. Få se hur det funkar. Hade ju underlä'ttat så enormt!
Jag måste säga att jag oxå mår väldigt bra av graviditeten trots allt förutom vadkramper ibland på nätterna och sen har jag sd, inga besvärande än så länge men blir de som med >Olivia kommer det bli jobbigt att gå de sista tio veckorna. När jag väntade henne fick jag gå i snigeltakt för så fort jag ökade takten började det krampa av sammandragningar. Så lyckades jag ta en promenad på 20 minuter va jag nöjd
Jag längtar ihjäl mig till imorgon! Då ska vi på köns ul!!!

Barn under sju år får inte följa med så Olivia ska va hemma hos mina föräldrar sålänge.
Spännande med k-UL! Vi hade ju med båda våra på RUL å det gick bra. Hon som gjorde det (faktiskt hon som förlöste VIggo) var väldigt förstående. Mitt i semstertider är det inte lätt att få barnvakt.
Jag mår ju också så bra. Men foglossningen borde komma snart. Känner av lite i ena sidan, men inget i jämförelse med sist.. AJAJAJA!
Fick en tid på VC kl tio. Tur att man har bilen idag så man lätt tar sig dit å tillbaka till jobbet sen. Måste storhandla efter jobbet också. Ska bli sååå skönt att spola örat så man blir hörande igen

Aldrig gjort det innan. Gör det ont?
Idag går jag in i v.23.fort går det!