Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Grattis till din stora 3 åring.

Ja jag kan förstå att du tycker det är skönt med 3 år mellan barnen. dom klarar ju lite själva då. Har fortfarande panik då och då för hur det kommer bli med bara 17 månader mellan barnen... *puh*

• kicki08

MammaDeborah: Föresten, är det okej att jag länkar till din sida på min blogg?
    Tycker du har så otroligt fina kläder och tänkte skriva några rader om det bara

• kicki08

ett killnamn som jag gillar skarpt är LOKE. Men sambon totalratar det så det går bort härhemma tyvärr. men det är superfint

• kicki08

Gomorron tjejer. Inte mycket sömn här inatt. Närmare bestämt ca 4 timmar uppdelat på olika stunder *gääääsp*

Idag har man gjort halva tiden då. 20+0 idag Coolt

Chanell: va härligt att ni hittat ett hus ni tycker är perfekt. Jag skulle ju verkligen rekomendera huset ni slipper göra så mycket rust på om ni har råd med det. Att rusta och samtidigt ha småbarn är INGET jag rekomenderar till någon. Även om man tror att man kommer klara det så är det skittufft minst sagt.
    Kram

• kicki08

ThiCha: Skönt att det gått bra Det har det ju gjort här med vår renovering oxå. Men det är som du säger, vissa dagar är jäkligt tunga. Och man kan ju inte göra något annat än ta hand om barnen hela dagarna. Ibland vill man ju gärna göra något annta oxå.
    Men det är lättare som du säger när man bor på landet såhär. det gör vi med Och det är helt underbart.

• kicki08

tegelhus är verkligen kanon. Och underhållsfria till stor del. Det är en stor fördel.
    Men trähus är ju oxå jättemysiga. Vi bor i ett rödvitt litet trähus, love it
    Blir säkert skitbra när allt blir klart hihi

20+0 idag, fast det kanske jag har sagt redan

• kicki08

chanell: Oboy! Det där sista va ju riktigt fint! Men det röda var ju jättecharmigt det med. Och 1 000 000 kr bara!! Det är ju som hittat. Här i gävle får du kanske ett renoveringsobjekt för den summan.

• kicki08

Usch... jag känner mig på så dåligt humör.. har varit det i flera dagar nu. Kanske beror på att jag inte sovit något knappt på tre dagar pga Theo strulat.

Känner mig så irirterad på stora sonen som är 7 år hela tiden. Han håller på att river väggarna härhemma. Hoppar, studsar i soffan. för en massa jäkla oljud och är totalt rastlös och kan inte alls roa sig själv.
    Total trots är han i oxå. När jag säger åt honom något så bara tittar han på mig, rycker på axlarna och totalt skiter i vad jag säger. i BÄSTA fall! Oftast får jag något kaxigt tillbaka.
    orka!!!! *suck*
    Känner mig som världens kassaste mamma just nu. vi har bråkat hela veckan känns det som.

• kicki08

Bisquit: Jo i tisdags var vi ju på järnvägsmuséet och igår var han i Furuvik hela dagen med grannarna. Man tycker ju inte man ska behöva hitta på något med en 7 åring varje eviga dag. Ibland måste han ju kunna roa sig själv. Men han kan inte ens gå ut på gården själv. *suck*

Får se, vi lär väl gå ut någonstans. För såhär kan vi inte ha det. Orkar inte bråka någe mer.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2