Inlägg från: Barnen är mitt liv |Visa alla inlägg
  • Barnen är mitt liv

BF November,2010 DEL 2

Aha så jojo och anniszj ni känner varandra sen förr :) under Rebeccas graviditet  var jag inte ens inne här utan köpte bara en massa tidningar och läste om graviditeten..

Ja jag har klippt hennes lugg och toppar säkert tio gånger sen hon kom ut dessa lockar och tovor hon får alltså 

Ja Annizsj, jag hade tagit tjänstledigt för studier och Rebecca hade kommit in på dagis med sin syster som redan gick där då hon skulle fylla ett och en vikarie var tillsatt och allt sen skulle jag på en konisering och innan operationen sa jag till dom att jag väntade min mens som annars var regelbunden och undrade om jag skulle kunna se skillnad på mensblod eller den andra blödningen, gjorde då ett vul men dom såg ingen bebis, efter operationen så frågade ändå sköterskan om jag ville kissa på en sticka sagt och gjort så gjorde jag det.. hon gick ut och jag satt och väntade bra länge sen kom hon leende tillbaka och bad mig sätta mig igen så jag blev väldigt väldigt chockad! Ringde sambon och han skrek av glädje haha jag hade väldigt svårt i början och tankarna snurrade på högvarv men nu är det ju jättekul och vi bestämde oss snabbt att behålla bebis och abort var inget vi ville göra ändå

• Barnen är mitt liv

Jojo okej :)

Usch hur gör man för att få ut en bebis vi har ju tydligen alla provat olika knep redan utan resultat.. Ska ta min ananas och skära upp och föräta mig på men funderar hur jag ska kunna gömma den för fyra galna barn haha

• Barnen är mitt liv

Dazazz låter som värsta drömyrket ju!

Ja bebis jag tänker tjata sönder honom och när jag inte orkar får barnen ta över och när dom inte orkar får väl gubben göra det haha ne men på riktigt har han gått vilse? Kanske om jag skriver en karta och köper en kompass och sväljer ner skiten med ricinolja och ananas så kanske han hittar vägen ut nee fy ricinolja klarar jag mig nog utan men det andra kanske vore något..

Funderar på om man orkar med en färdknäpp ikväll men det har jag ju provat så många gånger förr och inget har hänt :/ Får be honom göra en hinnsvepning igen snart nu har ju barnmorskan sagt hur man ska göra men så har ju redan gubben gjort?

Suck.........

• Barnen är mitt liv

Tessiej din lyckoost!!! Grattis, tråkigt bara med att hon fastnade på vägen men skönt att hon fixade det till slut, vilket fint namn hon fick :)
    Åh ja det var ju verkligen coolt att du fick samma bm även denna gång :)

• Barnen är mitt liv

tack alla för komplimangerna om Rebecca :)

• Barnen är mitt liv

hohoooo har alla åkt och fött barn eller?

• Barnen är mitt liv

Gäsp!!! Drömde att jag födde hemma i sängen i natt men som sagt det var ju bara en dröm.. Vaknade upp och insåg att jag var lika tjock om magen som igår :(( Har försökt övertala bebis med ostbågar igår, kaffe och macka nu och lite klappar och pussar från systrarna har han dessutom fått men nopp han skakade bara på huvudet så att hans mamma fick ont mellan benen :(

Grattis Carolina ännu en gång och vad skönt att allt har gått bra!

Maddie vilken söt bebis inte ett dugg avundsjuk här inte!

• Barnen är mitt liv

Fyffffaaeenn vilken tur du har Love!! Ring ring ring!!! Uppdatera oss desperata kvinnor som ännu inte fått ännu :P

Annizsj härligt!! Nu blir du en facebooksnörd som vi alla andra, skaffa spelet farmville oxå så är du fast för gott hahahha

• Barnen är mitt liv

Nj neeee inte din tur oxå!! Åhh jag som varit så effektiv idag men känner inget alls :(( Åhh åk in och föd barn med er bara jag lär väl sitta här tills nyår ;)

• Barnen är mitt liv

Grattis Love och hoppas det funkar att "hota" lite på bebis nu att komma spontant, inte kul att bli igångsatt då värkarna kommer så där plötsligt och intensivt men men du får ju iaf något i slutändan :)

Sitter här men värkar som kommer och går, smärta i rygg och ett jäkla tryck mellan benen.. Jagar barnvakter för fullt nu och ska försöka äta lite och klocka värkar och se vad som händer..

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2