• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • PennyJenny
    Helen C skrev 2010-05-27 15:43:12 följande:
    ömmar era bröst mycke?? Här gör det de..... Ibland sticker de till så de gör ont, inte alls skönt....
    Ja, nåt så vansinnigt! Nästan som precis i början av grav :o)
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-27 14:27:50 följande:
    Nu är vi hemma från RUL Allt såg helt perfekt ut, och det va en vilding i magen på mig :)Blev flyttad till 1:a November.
    Grattis
  • Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-27 15:48:36 följande:
    Ja, nåt så vansinnigt! Nästan som precis i början av grav :o) Grattis
    Inte alls skönt alltså.... Känner inte igen de sen förra graviditeten, men graviditeterna är inte dom andra lik....
  • ThiCha

halloj! ska få en son i slutet av okt början på nov,

Så snart kan man börja räkna ner! helt otroligt vad tiden går fort!

• Helen C
    ThiCha skrev 2010-05-27 16:02:51 följande:
    halloj! ska få en son i slutet av okt början på nov,Så snart kan man börja räkna ner! helt otroligt vad tiden går fort!
    hej och grattis...
    Ja snart e ju halva tiden gången... Sommaren går väl fort och sen e man där.... Men känns ändå så långt bort än... 5 månader kvar
  • NoahLeah

Välkommen alla nya och grattis.

Imorse var sambon och jag på samtalsterapi (har gått ett tag ) och det verkar gå åt rätt håll...sakta, sakta.
    Ibland blir jag lite orolig att vi började med detta försent men vi måste ju i alla fall försöka.
    Fortfarande hemma och rejält förkyld men på måndag blir det jobb igen, jobbar bara 3 dagar nästa vecka så det är nemas problemas.

Känner inte ett dugg av bebisen tror jag..ibland "rör" det sig i nedre delen av magen men tror nog mer på gaser el inbillning. Har ju extremt mycket fett i vägen så lär inte känna på länge.

Mitt RUL är den 21 juni och jag är sjukt nervöst då jag är orolig för att det inte är som det ska, tycker inte magen ändrar sig ngt heller. Hade ett Ma för ett par år sedan o fick veta det i vecka 11...det hänger kvar.

• Vi 2 blir 3
    NoahLeah skrev 2010-05-27 16:13:51 följande:
    Välkommen alla nya och grattis. Imorse var sambon och jag på samtalsterapi (har gått ett tag ) och det verkar gå åt rätt håll...sakta, sakta. Ibland blir jag lite orolig att vi började med detta försent men vi måste ju i alla fall försöka. Fortfarande hemma och rejält förkyld men på måndag blir det jobb igen, jobbar bara 3 dagar nästa vecka så det är nemas problemas. Känner inte ett dugg av bebisen tror jag..ibland "rör" det sig i nedre delen av magen men tror nog mer på gaser el inbillning. Har ju extremt mycket fett i vägen så lär inte känna på länge. Mitt RUL är den 21 juni och jag är sjukt nervöst då jag är orolig för att det inte är som det ska, tycker inte magen ändrar sig ngt heller. Hade ett Ma för ett par år sedan o fick veta det i vecka 11...det hänger kvar.
    Vad roligt att höra, folk som kämpar och går vidare och framför alltid jobbar sig vidare tillsammans. Jag tycker de är fantastiskt oavsett bakomliggande orsaker!

Grattis =)

Du ska se att RUL kommer gå hur fint som helst :D
  • NoahLeah
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-05-27 16:38:56 följande:
    Vad roligt att höra, folk som kämpar och går vidare och framför alltid jobbar sig vidare tillsammans. Jag tycker de är fantastiskt oavsett bakomliggande orsaker! Grattis =) Du ska se att RUL kommer gå hur fint som helst :D
    Tack.
    Ja, om det nu skulle sluta i separation fats vi älskar varann så kan vi i alla fall utan att ljuga säga till barn och familj att vi verkligen försökt och kämpat.
  • ID blir 3
    Party of five skrev 2010-05-27 13:03:17 följande:
    Någon mer som är trött ännu? Jag är så trött hela tiden och får ingenting gjort. Orkar inte aktivera mina andra barn heller, eller ja, de äldre klarar sig ganska bra, men 1-åringen behöver ju lite mera. Ska till MVC på tisdag och kolla järnet. Är idag i v. 16+4.
    Jag är det också, börjar bli så trött på detta. Jag har nu varit hemma och gått och lagt mig varje dag vi 13. Hoppas det släper snart.
  • PennyJenny
    NoahLeah skrev 2010-05-27 16:13:51 följande:
    Välkommen alla nya och grattis. Imorse var sambon och jag på samtalsterapi (har gått ett tag ) och det verkar gå åt rätt håll...sakta, sakta.Ibland blir jag lite orolig att vi började med detta försent men vi måste ju i alla fall försöka. Fortfarande hemma och rejält förkyld men på måndag blir det jobb igen, jobbar bara 3 dagar nästa vecka så det är nemas problemas. Känner inte ett dugg av bebisen tror jag..ibland "rör" det sig i nedre delen av magen men tror nog mer på gaser el inbillning. Har ju extremt mycket fett i vägen så lär inte känna på länge.Mitt RUL är den 21 juni och jag är sjukt nervöst då jag är orolig för att det inte är som det ska, tycker inte magen ändrar sig ngt heller. Hade ett Ma för ett par år sedan o fick veta det i vecka 11...det hänger kvar.
    Hoppas ni lyckas och finner tillbaka till varandra fullt ut igen :)
    Är också nervig inför RUL. Förstår att du är nervös med tanke på ditt MA. Själv har man ju också ett ganska tungt bagage så det är givet att man inte tar nåt så självklart längre. Men vi håller tummarna för varandra!! :)
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-27 14:27:50 följande:
    Nu är vi hemma från RUL Allt såg helt perfekt ut, och det va en vilding i magen på mig :) Blev flyttad till 1:a November.
    Härligt!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2