BF November,2010 DEL 2
Ha ha ha... försökte precis måla tånaglarna... så snyggt det blev.. INTE.. hahaha
Ha ha ha... försökte precis måla tånaglarna... så snyggt det blev.. INTE.. hahaha
Nu när det börjar komma lite bebisar... kanske man kan få en uppdatering på saker som ska med i bb-väskan? Om det e något speciellt ni saknade eller nått som ni inte hade klarat er utan...
japp östergötland it is =)
usch 3 v över.. det får vi hoppas du slipper.. så jobbigt!!
Jag tycker 2 v är mkt.. har 6 dagar till bf men kan vara 3 veckor kvar... känns som hundra år...
Men ska passa på att njuta av egentid för mig och sambon i helgen.. kan ju vara den sista då det bara e vi... dte trista e väl att sambon som jobbat hela veckan vill ta det lungt och slöa... en annan får energi när han e hemma...
en liten fråga till er som haft förvärkar/värkar i ryggen... vart sitter de då?
Jag har börjat känna lite i ryggen ikväll men det känns mer som att det e vanligt ryggont för det sitter så högt upp,,, typiskt..
Okej... då ska du se att du slipper igångsättning... även fast jag vet precis hur du känner... känner likadant för tillfället....
Jag har bäddat med plastatfrotté i spjälsängen....
Okej, jag har ju högre upp med men antar att det e vanlig ryggvärk...
Blir väl kanske att ha i vagnen.. har funderat på sängen nu i fall man får vattenavgång men bara för att man lägger sånt där i sängen händer väl inget ! hahah
EN fråga.. någon av er som anväder tradera... vann just en babybjörn active bärsele =) för 400 kr... men har två fraktsätt att välja mellan, postens för 60 kr eller schenker för 37... någon som vet skillnaden?