Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

Ha ha ha... försökte precis måla tånaglarna... så snyggt det blev.. INTE.. hahaha

• Carolina13
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-12 12:28:24 följande:
    Har ni haft/har några graviditetscravings?
    Citroner va jag hooked på ett tag.... annars har det inte varit något speciellt..
  • Carolina13

Nu när det börjar komma lite bebisar... kanske man kan få en uppdatering på saker som ska med i bb-väskan? Om det e något speciellt ni saknade eller nått som ni inte hade klarat er utan...

• Carolina13

usch 3 v över.. det får vi hoppas du slipper.. så jobbigt!!

Jag tycker 2 v är mkt.. har 6 dagar till bf men kan vara 3 veckor kvar... känns som hundra år...
    Men ska passa på att njuta av egentid för mig och sambon i helgen.. kan ju vara den sista då det  bara e vi... dte trista e väl att sambon som jobbat hela veckan vill ta det lungt och slöa... en annan får energi när han e hemma...

• Carolina13

en liten fråga till er som haft förvärkar/värkar i ryggen... vart sitter de då?
    Jag har börjat känna lite i ryggen ikväll men det känns mer som att det e vanligt ryggont för det sitter så högt upp,,, typiskt..

• Carolina13
    NoahLeah skrev 2010-11-12 20:28:24 följande:
    Mina sitter i svanken men det kanske är olika?

Haft lite förvärkar till o från under dagen men ingen slemmis el tilltagande flytningar, blir mer o mer inställd på igångsättning.
    antar att det e ryggont jag har då... kroppen ska spela en så många spratt...
    När har/hade du bf?
  • Carolina13

Okej... då ska du se att du slipper igångsättning... även fast jag vet precis hur du känner... känner likadant för tillfället.... 

• Carolina13

Jag har bäddat med plastatfrotté i spjälsängen....

• Carolina13

Okej, jag har ju högre upp med men antar att det e vanlig ryggvärk...

Blir väl kanske att ha i vagnen.. har funderat på sängen nu i fall man får vattenavgång men bara för att man lägger sånt där i sängen händer väl inget ! hahah

EN fråga.. någon av er som anväder tradera... vann just en babybjörn active bärsele =) för 400 kr... men har två fraktsätt att välja mellan, postens för 60 kr eller schenker för 37... någon som vet skillnaden?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2