Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 08:37:21 följande:
11 dagar kvar för mig, känns ju bra ändå med tanke på att läkaren sjukskrev mig redan vecka 28 för risk för förtidsbörd.. Ska bli skönt om något att få tillbaka sin kropp igen och kunna springa och röra sig och leka med barnen i snön och här hemma.. Grattis alla er som fått era bebisar hur många är det kvar som väntar på våra skatter nu?
Känner igen det där, blev också sjukskriven i vecka 28 och låg inne på övervakning, fick bricanyl som tack och lov stoppade värkarbetet som börjat.. Så jag har vart sjukskriven fram till min hp och känner nu att jag är sååå less på att bara gå och vänta, nu får han allt ta och komma ut!! 12 dagar kvar för mig..
Stort grattis Hedi och Imsa till era små:)
Helen: Vad härligt att ni har kommit hem och jösses vilken snabb förlossning
Angående smärtlindring så vill jag absolut ha min bästa vän lustgasen, underbar

Edan funkade inte jättebra på mig sist, men jag är villig att ge den ett försök till..
Vaknade inatt av världens värk i ryggslutet som höll i sig länge och blev såå glad och tänkte att nu måste det ju ändå vara på g.. men det var en enda och inget mer förrutom några futtiga små sammandragningar, älskar verkligen hur min kropp jäklas med mig
Satt och kollade på halv åtta hos mig igår med dottern, hon verkligen älskar det programmet.. och hon kom på att hon vill överraska sin pappa på söndag då det är fars dag med en 3 rätters middag, så det får det nog bli, förrätten har hon bestämt och det bli pannkakor, hihi hon är inte dum, tar hennes egna favoriträtter, ska bli intressant att se hur resten av menyn kommer se ut