• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bebis050810
    NoahLeah skrev 2010-11-10 19:32:58 följande:
    Bebis: BF är den 20/11.
    Ja just det ja, du har ju BF på min födelsedag! :)
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Barnen är mitt liv

Jo jag läste inte heller igenom mycket, läste om att hon hade ett altare för sin tiara och sina underkläder för speciella tillfällen och sen att hon hade velat ha barn redan som 12 åring och då kändes det som att jag hade läst klart..

Hade två tjejer här på 13 och 14 års åldern över göstlovet, snälla och hjälpsamma och väldigt lugna men såklart väldigt omogna och lite naiva så som barn i den åldern ändå ska vara tycker jag.. Förlorade min oskuld sent men vet att många av mina vänner ändå hade provat på det mesta inom sex, droger och alkohol redan som 12åringar men gravid som 13 åring och mamma vid 14 känns galet iaf i min värld..

• frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-10 20:48:22 följande:
    haha ja det är ganska lätt att prata om det där just nu =) o blev lite full i skratt när det var två karlar jag stod o prata med o som nästan berättade mer om sitt än lyssnade på mig som var mitt i det haha..

o det blev ett par limpor oxå.. o en hel gratängform med flygande jakob *mums*
    Haha ja lite otippat att två karlar vill prata om sånt, mrn va gulligt
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 20:29:54 följande:
    Hamnade här lite av misstag när jag skulle in och blogga micahs.se/ vet inte riktigt vad jag skulle säga om det handlade om min dotter men men..
    Jösses ja va ska man säga? 14 år... då va jag inte ens mogen för sex, visst va man intresserad av killar men jag vågade inte ha sex ens vid den åldern haha... låg i flickrummet och lyssnade på Michael Jacksson och Pet Shop Boys liksom...
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Kinne79

Någon som vet vad det är som händer i magen när man har som mensvärk i både mage och rygg?

• sunflower79
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:24:19 följande:
    Någon som vet vad det är som händer i magen när man har som mensvärk i både mage och rygg?
    låter som förvärkar
  • sunflower79
    Marinero skrev 2010-11-10 21:23:46 följande:
    Haha ja lite otippat att två karlar vill prata om sånt, mrn va gulligt
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 20:29:54 följande:
    Hamnade här lite av misstag när jag skulle in och blogga micahs.se/ vet inte riktigt vad jag skulle säga om det handlade om min dotter men men..
    ja visst var det gulligt
  • Kinne79
    sunflower79 skrev 2010-11-10 21:26:32 följande:
    låter som förvärkar
    Kanske det, men det är konstant värk, inget som kommer och går. Absolut inte mycket, men som mensvärk ungefär.
  • Barnen är mitt liv

vadå konstant alltså inget uppehåll alls??

• sunflower79
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:38:57 följande:
    Kanske det, men det är konstant värk, inget som kommer och går. Absolut inte mycket, men som mensvärk ungefär.
    sådär har jag oxå vissa dagar... jag föreställer mig att det är när bäbis börjar borra sig neråt och det börjar bli trångt där nere =) o flera nerver blir lidande..
    fast om du känner obehag o nån magkänsla att det är galet så ska du kanske prata med din BM?
  • Kinne79
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 21:44:42 följande:
    vadå konstant alltså inget uppehåll alls??
    Nja, snarare att det känns mer eller mindre. Men precis som mensvärk brukar hålla i sig, så är det jag känner. Det gör inte så ont att jag känner behov av alvedon utan är mest nyfiken på vad det kan bero på.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2