• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bebis050810

Åh vad min bebis bökar i magen!!! helt galen på kvällarna! rör sig som om den vill sparka sig ut och det hugger till så mkt i underlivet ibland och ibland strålar det ut mellan benen och insidan av låren så det liksom är som kramp.
    Nån som känner igen det?

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Barnen är mitt liv

Menade såklart sammandragningar att det är det man har i stort sett hela tiden.. Vad fel det kan bli när man kollar på film samtidigt hehe

Är det någon fler som har problem att ladda upp bilder här? Jag har bråkat med min presentationsbild till förbannelse och orkar inte förslka något mer.. Så då tänkte jag lägga upp en bild på magen här men det gick inte heller :(

• Barnen är mitt liv

Bebis.. Känner igen strålningarna/ilningarna eller typ som hugg i underlivet och ibland är dom riktigt obehagliga, det känns nästan som att huvudet ska borra sin väg ut haha..
    Det jag får i ljumskarna är som låsningar och som påverkar typ allt, kan inte gå längre sträckor osv..

Märkte idag i badet då jag skulle tvätta av mig sen i duschen att hela underlivet är sjukt svullet och att man tydligt känne huvudet bara genom att kupa handen om musen.. alltså att huvudet är så långt ner så att man känner huvudets hårdhet vid slidmynningen.. Låter kanske jättemärkligt? Bm sa ju redan i vecka37 att hon bara behövde komma in 2 cm med fingrarna vid mynningen för att känna huvudet och hon blev bra snopen som tog emot mig förra veckan då hon slog vad om att jag redan skulle ha fött innan dess..

• dazazz

Trulsa, så där hade jag innan min förra förlossning satte igång, om jag minns rätt gick slemproppen på kvällen, dagen efter hade jag som menssmärtor, inte ontont utan mer molande, vid 17 kom värkarna och 22 var han ute :)

• Vi 2 blir 3

Har haft massor av förvärkar i en veckas tid, och regelbundna sammandragningar men ingenting... inatten som var och under dagen tycker jag de blivit "värre".. hoppas på att bebis kommer snart.. körde en färdknäpp och hoppas på de bästa  ^^

• Kinne79

Efter att haft denna mensvärk sen kl 15 ungefär så försvann den strax efter jag skrev här. Obestämd 
    Skönt att slippa ha ont dock. Men nu vet jag det att har jag någon krämpa så ska jag skriva i tråden och klaga så går den kanske över. Drömmer

• Kinne79

Färdknäppen är det orgasmen eller penetreringen som sägs göra susen?

• Vi 2 blir 3
    Kinne79 skrev 2010-11-10 23:30:58 följande:

Färdknäppen är det orgasmen eller penetreringen som sägs göra susen?

såvitt jag förstår så ska de vara något i mannens sperma som ska vara bra, samma hormon som mjukar upp och förbereder för startskott vid igångsättning - fast i detta fall i mindre dos givetvis. Men jag tror på att ruska om där inne är också bra.. och om vi kvinnor får orgasm måste ju de också göra sitt?
  • Barnen är mitt liv

Är det någon som vet hur det är med Sarah? Har kollat fb och hennes blogg men det är så tyst.. Kanske fått bebis nu?

• Bebis050810
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 23:45:25 följande:

Är det någon som vet hur det är med Sarah? Har kollat fb och hennes blogg men det är så tyst.. Kanske fått bebis nu?

Hennes man skrev på FB att hon blir kvar denna natten med, troligtvis lunginflammation ingen bebis än iaf.

Stackars Sarah!! Kram till henne {#emotions_dlg.flower}
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2