• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad

Linus ligger också och svänger runt med huvudet
    William var inte alls sån!
    Men har två väldigt olika barn, William kunde ligga lääääänge i babysitter eller i babygymmet eller på golvet. Jag ska vara glad om jag får lägga ner Linus i 2 min när han är vaken..

William 070824 & Pyret BF 101101
  • Jojo 85

Rosen: Vilken sötis!! Verkligen stark i nacken Det är ju så olika det där.. kul ändå att en så litenparvel kan vara så nyfiken att den vill lyfta upp o vrida på huvudet för att se

Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Bebis050810
    Hedi skrev 2010-11-11 22:05:52 följande:
    Tack för era grattis! PDA det är detsamma som EDA i Sverige fast i Tyskland. Det var faktiskt en underbar förlossning. Trodde aldrig jag skulle säga det . Det gick sa mkt snabbare vi akte ni vid halv tre eller sa och han var född kl 10 och smärtfri fran kl 06. Allt gick sa smidigt sa jag nu till och med kan tänka mig att göra det igen ,
    Härligt med en sån bra förlossning!!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Frogster

Vissa bebisar har otroligt starka nackar redan från början!
    Jespers kusin Jennie som föddes 10 dagar före honom behövde knappt stöd alls när vi träffades för några veckor sen. Jennie måste varit 4-5 veckor då...
    Jesper har varit otroligt lealös men tror det till stor del hänger ihop med att han är född över 6 veckor för tidigt! Nu börjar det dock vara ordentlig styrsel! =)

• sunflower79

trulsa; allt är fixat utom sängen.. var klart för typ en månad sedan o jag har bf 25 nov Skäms men sen är jag lite ivrig av mig haha

bebis; din mage är så himla fiiiin!! =)

taniko; ta det lugnt haha.. du ska samla energi inte göra av med den hihi jättefin mage btw =)

helen; härligt att allt ser bra ut!!! du ska vara stolt! =)
    ja de där gratisväskorna är ju kanon! vi fick en efter föräldrautbildningen o kommer troligtvis få en på bb oxå =)

jojo; ja o sen har jag hört att en orgasm oxå är som bra massage för bäbisen och bearbetar den neråt/ut så att säga =)

rosen; guud vilken sötnos!

popcorn; håller med vad alla skrivit och mina tankar går till er ikväll!! kunde inte hålla mig från tårar då all min oro slank ur mig samtidigt!! kram till er!

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-11-11 22:03:56 följande:
    nja pappas mage e inte så plan
    hur gammal e freja nu?
    Hahaha den va bra Pappsens mage är inte så plan den heller om man säger så hihi

Hon blev tre veckor igår
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn

Skulle vart född imorgon

• frukarlssonn
    Frogster skrev 2010-11-11 22:25:20 följande:
    Vissa bebisar har otroligt starka nackar redan från början!
    Jespers kusin Jennie som föddes 10 dagar före honom behövde knappt stöd alls när vi träffades för några veckor sen. Jennie måste varit 4-5 veckor då...
    Jesper har varit otroligt lealös men tror det till stor del hänger ihop med att han är född över 6 veckor för tidigt! Nu börjar det dock vara ordentlig styrsel! =)
    Absolut, man får räkna räkna tillbvaka antal veckor om de föds tidigare.
  • Rosen

tack alla. jag har så svårt att fatta att han e ute nu, o ändå känns det som man haft honom längre än 9 dagar. känns som man haft honom i typ 6-7 veckor mitt hjärta smälter när jag tittar på honom Hjärta

hedi: va skönt att allt gick bra o du verkade ha en bra förlossning

williams mamma: hur går det när pappa håller linus? vill han vara hos honom? nicco vill helst vara hos mig men korta stunder hos pappa går bra.
    just nu hör jag att han börjar smågnälla från ovanvåningen så jag får väl snart gå upp o ta honom det e väl för att jag har mjölken antagligen men han har precis ätit så han kan nog inte vara speciellt hungrig, vill väl bara mysa

• Bebis050810
    sunflower79 skrev 2010-11-11 22:26:33 följande:
    bebis; din mage är så himla fiiiin!! =)
    Tack!! och tack alla andra med, då blir man glad
    hoppas dock att liten söt bebis snart är utanför magen istället
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2