• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Carolina13
    NoahLeah skrev 2010-11-12 20:28:24 följande:
    Mina sitter i svanken men det kanske är olika?

Haft lite förvärkar till o från under dagen men ingen slemmis el tilltagande flytningar, blir mer o mer inställd på igångsättning.
    antar att det e ryggont jag har då... kroppen ska spela en så många spratt...
    När har/hade du bf?
  • NoahLeah
    Carolina13 skrev 2010-11-12 20:34:04 följande:
    antar att det e ryggont jag har då... kroppen ska spela en så många spratt...
    När har/hade du bf?
    Jag har den 20/11 så ett par dagar kvar.
  • Carolina13

Okej... då ska du se att du slipper igångsättning... även fast jag vet precis hur du känner... känner likadant för tillfället.... 

• frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-11-12 20:01:31 följande:
    Du har då endel att vänta dig. Här önskar man att man hade en liiiite lugnare 1,5-åring, men icke! Han är alltså överallt. Han är rätt smart ändå. Varför inte göra allt man inte får? Kan inte laga mat, då drar han snabbt till en stol och ska vara med. PÅ med plattor, upp på borden å rubb å stubb. Röjer överallt och springer konstant.Sen älskar han att dansa och snurra runt. Köpte en liten badrumsmatta på IKEA, den skulle han givetvis dansa in. Nu ska han även klättra på toaletten å suga på spolknappen...så äckligt!   Inte konstigt att han är totalt slut på kvällen, eller redan när man hämtar honom på dagis Hans bror var coollugn de två första åren.....(helgalen idag). SÅ jag hoppas att denna lill* är lite lugnare!

Jag gillar trycket neråt...då vet man att det händer grejer iaf
    Ja Olivia har inte börjat klättra på högre saker än så där har jag blivit skonad hittills
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • NoahLeah
    Carolina13 skrev 2010-11-12 20:36:46 följande:

Okej... då ska du se att du slipper igångsättning... även fast jag vet precis hur du känner... känner likadant för tillfället.... 

ja, jag har hört att det ofta kan sluta i snitt o vill verkligen föda vaginalt denna gång.
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-11-12 19:36:11 följande:
    Chanell: Ja gud ni maste ha fullrulle om man säger sa ! men det är ju kul att man har nagot att göra.
    Jodå det är fullt upp även fast hon är lugnare än många nadra i hennes ålder Tack vare att hon iaf inte klättrar... än.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Annizsj

Taniko - lugn lugn! Tror inte alls det blir igångsättning. Andra barnet kommer oftast några dagar innan bf och det är ju ett tag kvar tull den 20:e jag försöker vara optimistisk ch tror (eller hoppas) att vår bebis vill titta ut nästa vecka. Annars blir det totalvräkning!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Kinne79

Nu har vi skruvat ihop spjälsängen. Har ni plastad frotté i era?

Har ni haft plastad frotté i eran egen säng på slutet?

• Carolina13

Jag har bäddat med plastatfrotté i spjälsängen....

• Bebis050810
    Kinne79 skrev 2010-11-12 21:22:21 följande:

Nu har vi skruvat ihop spjälsängen. Har ni plastad frotté i era?

Har ni haft plastad frotté i eran egen säng på slutet?

Ja i spjälsängen och vagnen har jag bäddat med plastad frotté men inte i vår säng. kommer väl ha det sen när bebisen sover där.
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2