Bebis050810 skrev 2010-11-13 15:50:52 följande:
Sunflower-
www.recept.nu/1.16265/anna_och_fanny_bergenst...
Har inte hunnit baka dom idag heller, fm gick till att bara slappa... sen har vi varit hos min mormor hela em, hon har flyttat till en liten lägenhet för gamlingar.... kanske ska baka nu eller imorn.... får se.
Har bara lilla tjejen hemma nu för stora ville följa med mormor o morbror hem och bra att passa på när hon väl vill för hon är såååå mammig!!!!! hon behöver vara ifrån mig då och då!
åååhhh jag har till o med alla ingredienser hemma förutom bittermandelextrakt men det kunde man ju utesluta!! jag ska baka det imorgon! jippi!

gottegris är jag haha.. har du bakat dem innan? går de att frysa eller håller de länge ändå?
barnen i mitt liv; haha ja hellre kristallvasen! fick just veta att bror min hade super mario bros 1 och mega man 2 hemma

hoppas bara vi ses snart.. bor 40 mil i från varandra hmm..
ja jag undrar oxå vad indiangodis är?!
Marinero skrev 2010-11-13 16:43:21 följande:
Appropå dinapp, i veckan tyckte jag o sambon att Olivia åt upp sin välling i raketfart! Tänkte sjutton va glupsk hon blitt helt plötsligt! Häromkvällen när jag skulle diska flaskan råkar jag upptäcka att nappen gått sånder så hålet va ganska stort! Inte konstigt hon slukat i sig vällingen så jäkla snabbt

hihi oj så det kan bli..men hon fick inte ont i magen iaf då?
förresten, ska man köpa en nappflaska tro? jag har ju som mål att kunna amma o tänkte att jag skulle köpa flaska först om jag märker att det inte går med amning.. vad tycker ni som har erfarenhet?
Love3 skrev 2010-11-13 16:47:15 följande:
Hej tjejor!
I dag har jag bäddat spjälsängen & vagnen i hopp om att bebis vill komma ut till oss snart.
Det är ju bara ynka 2 dagar kvar till Bf så jag tycker att bebisen kan bjuda mig iaf 1-2 dagar!
Snart ska jag börja med middagen, och i dag blir det tomatsoppa med vitlöksbröd & en Cheesecake till efterrätt.

mmm det lät gott!! här blev det rester från igår! får lyxa me lite B&J glass istället hehe