• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya

Frogster: Fy fasen jag blir så arg när jag läser hur han behandlar dig. Så förtjänar ingen att bli behandlad.

Idag är en lycklig dag för oss här hemma annars. Sambon fick reda på att han antagligen kommer få en anställning igen, vi har beställt bröllopstårta och även håruppsättning och sminkning för mig till den stora dagen.

En bra dag helt enkelt {#lang_emotions_laughing}

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • PennyJenny
    popcornplaya skrev 2010-05-04 15:52:06 följande:
    Idag är en lycklig dag för oss här hemma annars. Sambon fick reda på att han antagligen kommer få en anställning igen, vi har beställt bröllopstårta och även håruppsättning och sminkning för mig till den stora dagen.En bra dag helt enkelt
    Grattis, härligt :)
  • Hedi

Popcorn: Ah va härligt när är det ni ska gifta er? kul att din sambo ser ut att ha ett jobb.

• frukarlssonn

Frogster: fy fan vilket svin! Hade jag vart dig hade jag utan tvekan valt barnet! Han verkar tyvärr inte va mkt att hänga i granen Så ledsen för din skull

Popcornplaya: grattis va roligt

Min Engla: eg är jag en dum mellanstorlek för jeansen för M är för litet Och L är för stort, men jag hatar för trånga byxor så jag har L och eftersom de är lite, lite för stora på mig så är de ite de skönaste jag haft. Men det är för att jag som sagt är nåt mittemellan. Hoppas de sitter bättre på dig iaf

Idag va vi på UL och det va så mysigt Allt såg bra ut. Jag fick se hela bebisen fr alla möjliga vinklar. Såg ut som h*n sög på tummen vid nåt tillfälle med Storleken på bebisen stämde jättebra med tiden med, 12+5. Så vi fick se hjärta, magsäck, urinblåsa och hjärnhalvorna H*n sträckte på fingrarna och fötterna såg man oxå Det va jättekul för hon tog verkligen tid på sig och visade allt så mkt det gick att se. Så vi är LYCKLIGA

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Frogster

Tack ni underbara!

Har ärligt talat inte riktigt fattat vad som faktiskt håller på och hända.
    Det enda jag känner just nu är panik!
    Inte över att bli lämnad! Utan över hur jag ska kunna ta hand om mitt barn på egen hand....

Jag bor i en pytteliten etta och min enda försörjning är lite timjobb som nätt och jämt håller mig på existensminimum.
    Kommer således att få lägsta föräldrapenning vilket efter skatt ger mindre än jag har nu!
    Vet inte vad jag ska göra...
    Bo i en liten etta med tre hundar och en bebis känns inte som någon höjdare om jag ska flytta så måste jag garanterat söka hjälp ifrån soc och det känns inte alls roligt...

• sebbe123

frogster: fy vilket svin alltså, måste kännas jätte tufft nu {#lang_emotions_frown} men man klarar alltid mer än vad man tror skickar massa styrkekramar

• Frogster

Alltså bara för att förtydliga... Det finns inte en chans i världen att jag väljer bort mitt barn!
    Jag är redan galet förälskad i min lilla <3
    Livet utan pappan kommer att bli tufft vare sig jag har min groda eller ej just för att jag varit delvis beroende av honom ekonomiskt.
    Men har jag grodan så har jag i alla fall något som är värt mödan!

• frukarlssonn

Frogster: jag förstår verkligen att du känner oro pga den ekonomiska biten! Finns det ingen chans att du kan få mer timjobb? Eller är det jätteont om jobb? Usch lider med dig Hur kan han bara få för sig att göra såhär??? Verkar ju helt knäppt!!

• frukarlssonn
    Frogster skrev 2010-05-04 17:00:57 följande:
    Alltså bara för att förtydliga... Det finns inte en chans i världen att jag väljer bort mitt barn! Jag är redan galet förälskad i min lilla <3 Livet utan pappan kommer att bli tufft vare sig jag har min groda eller ej just för att jag varit delvis beroende av honom ekonomiskt. Men har jag grodan så har jag i alla fall något som är värt mödan!
    Va bra då behöver du inte tveka över den biten!!
  • MissCh

Frogster: läste precis allt - jag saknar ord! Jag önskar dig så mycket styrka och hoppas att allt ordnar sig på något bra sätt till slut. Kan inte fatta hur en person kan agera så, jag menar det har väl gått ett tag medan han vetat om det här.
    Förresten, har du någon annan familj som kan hjälpa och stötta dig på något sätt? Och ekonomiskt har han väl skyldighet att stötta barnet framöver?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2