Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Ja nånting vill man ju ha. Så man inte kommer in och så bara "ja... det är EDA som finns då..."
    Jag hann inte heller med något annat än lustgas sist och räknar med att det går snabbare denna gång. Det brukar ju kunna göra det.....

• kicki08

Ja jag tillhör en av dom som tycker lustgasen är obehaglig. Men det är ändå det enda alternativet jag kan tänka mig välja och som jag kan hinna med att ta.
    Och det känns ju läskigt om dom ska ta bort det.....
    EDA krävs ju lite mer tid för att man ska kunna lägga. Alla hinner ju inte.

• kicki08

Föresten, har ni sett det här programmet som gick på tv förut. Om förlossningar i USA.
    Förlossningskliniken tror jag det heter. Det verkar j inte direkt vara ovanligt med kejsarsnitt i USA Dom verkar ta rätt lätt på det där.

• kicki08

Williams mamma: Jag mådde oxå illa som fasen av niferex. Mage klarade dom inte alls. Så jag fick äta duroferon och det funkade tyvärr inte lika bra. Men järnet gick ändå upp i slutet av graviditeten tack å lov

Hur har ni det på era MVC? Hos oss har dom slutat ta järn förutom första gången tror jag. Dom tar blodprov och kollar ens järndepåer i kroppen. Och beslutar efter det om man måste äta järn eller inte. Sen om man är hängig och trött under graviidteten får man ju äta ändå om man vill. Men har man bra järndepåer så behöver man inte. För då ordnar kroppen till det ändå i slutet av graviditeten.

• kicki08

Bunny81: Grattis till bröllopet Va härligt!
    Min kille tjatar och säger att han tycker vi ska gå och gifta oss borgligt nu. För han vill gifta sig. Och så säger han att vi kan göra det riktigt sen i en kyrka och fest. Men det är ju inte samma sak liksom.... Klart som fasen jag vill gifta mig huvudsakligen. Men jag vill ju så gärna ha alla mina nära och kära med och göra det ordentligt när jag bara kommer göra det en gång. Är jag knäpp?

• kicki08

Helen C: Hihi, ja sånna dagar kan jag med ha. Tur att sambon jobbar rätt mycket så det brukar inte gå ut över honom oftast.
    Men just dom dagarna har jag svårt att klara av en massa pussande och sånt oxå. Jag kan känna mig irriterad när han börjar pussas och ska kyssas. :-\ Knäpp man är ibland

• kicki08

Chanell: Vi skulle ju gifta oss juni nästa år. Men eftersom jag blev gravid så vill jag skjuta på det. Vi vill hinna spara ihop pengar ordentligt och det är svårt när en är föräldraledig. Sen vill jag gärna försöka hinna komma i någolunda form innan jag ska klämma in mig i klänning
    Så vi har sagt maj/juni 2012 istället. Inget fast datum ännu men det kommer väl.

Ja det här med borgeligt eller kyrkan spelar ingen roll för mig alls. Det enda det handlar om är att jag vill ha släkt och vänner runt mig och göra det till en rolig dag och fest
    Jag skulle gärna gifta mig ute. Men det är ju svårt för då måste man ju ha 100 koll på vädret... och vem har det :-\
    Jag vill inte gärna gifta mig när jag är gravid liksom.... Jag vill ju oxå kunna njuta av lite champagne och sådär. Vi tar det där sen tycker jag så vi kan göra det till vår dag

• kicki08

Jag kan nog tycka det är lite jobbigt även när släkt och vänner gör det. Vet inte varför... Naturligtvis inte som när en främling gör det. Men jag tycker väl kanske att man inte behöver kasta sig fram utan kanske fråga lite.
    Jag tycker inte om när folk tar på min mage annars heller. Inte att sambon gör det heller. Är extremt kittlig och bara gillar det inte., Så det kanske är därför....
    Jag brukar alltid fråga om jag får känna även när det är nära vänner eller släkt

• kicki08

Hmm... kanske inte går att länka sådär.
    Men bilderna finns i mitt galleri under Gravid nr 3

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2