• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Såg att Williams mamma har fått en liten Linus. GRATTIS {#emotions_dlg.flower}

• Yoshii
    Frogster skrev 2010-10-20 21:02:31 följande:
    Ja det verkar minst sagt vara en bra dag att föda barn på idag! Skrattande

Bara mååååste dela med mig av en bild på Jesper ihop med sin kusin Jennie!
    De träffades för första gången idag =)
    Jennie är 10 dagar äldre än Jesper. Träffade henne när hon var 5 dagar gammal och tyckte då att hon var såååå liten! Nu när man har vant sig med sin pyttebebis så känns hon helt plötsligt jättestor! Haha
    Skiljer bara någon ynka centimeter på längden men ca 1,8kg i vikt.
    En underbar liten tjej! Men ja.... Säg den bebis som inte är underbar! Hjärta

ÅÅ så pytteliten! Är dom sådär små?
    Vad fort man glömmer....
  • Yoshii

Om barnafödandet fortjätter så här så får vi ändra till Oktobertråd...... :-P

• Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 17:35:09 följande:
    Hur går de för kicki egentligen???
    vet ej? Men spännande är det!!
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 17:42:59 följande:

Love3- Ja det e riktigt spännande. Tror dock hon e inne på förlossningen iaf=)önsar man oxå va där

Ja det tror jag med att hon är.
     ÅÅ jag vill också ha bebis NU!! lite avis är jag, bara lite
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 17:48:46 följande:
    Jag e JÄTTE avis.... E så trött på de här nu. Man kan ju inte göra någonting förens de gör ont Sen längtar man tills dom onda värkarna kommer... Men när sjutton gör dom de. Tycker man känner ständig värk
    Ja det börjar bli riktigt drygt det här nu...

I går så känndes det bara som att det var såhär det skulle vara,
    att man nog får lov att vara såhär tjock & tung.

Jag kom nog i det stadiet där man börjar tvivla på att det blir någon bebis......
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 17:57:18 följande:
    Jadu så har jag känt med... Jag kommer såhär resten av livet....
    Jag har så ont i benen. när man går ska vi inte prata om. Promenaden till BM va ju en perss fast det bara tar 10 min dit... Tryck ner, känns som trådar som slits ut i underlivet... Kan de inte vara över??
    Usch det kan inte vara kul, fy!

Jag har haft som kramper i ljumskarna i några dagar nu, känns som sendrag & svår att bli av med.
    Men det känns ingen när jag sitter, men jag kan ju inte förbli sittandes resten utav tiden heller! Är ju "bara" i v 36+2 så det kan ju vara ett antal v kvar tills bebisen vill komma ut.... Usch....
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 18:05:43 följande:
    nä det e inge kul.... Jag e ju i vecka 37+4 så nu får de vara dags tycker jag.... Jag känner ju i ryggen när jag sitter. De kommer och går smärtan
    Nej vi får inte låta hoppet överge oss... Inte än iaf
    Jag har helatiden hoppats på att bebisen KANSKE skulle vilja komma ut iaf sista v i oktober, men det känns rätt kört... även fast oktober inte är slut än.

Men jag tror att "hon" har det rätt bra där inne :-P
  • Yoshii
    Hedi skrev 2010-10-21 18:16:45 följande:
    Ah sorry sag vilken v du var i nu ! Da far du allt lugna dig lite haha.

Libra: Usch förstar att det maste kännas tungt! Kram
    Ja ett tag får bebisen vänta iaf.
    Våran barnvakt ska åka upp till Norrland v 43-44 så det känns lite scary....

Men sen så är det fritt fram
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2