BF November,2010 DEL 2
Då har Foglossningen slagit till på allvar igen
det värker ändå ner i foten. Det blir såhär när jag kommer ifrån jobbet o aldrig kan sitta stilla. Jagar Viggo hela tiden, han bara smiter iväg med sin gräsklippare hela tiden. På framsidan har vi ingen grind, han envisas med att gå dit såklart. Blir nervös för han bara sticker i det kör i endel bilar på våran gård. Han är bara så olik sin bror vid den hör åldern. Måste bara berätta. På em idag åkte sambon o milo iväg till A6 här i jkpg. Milo var helt lyrisk när pappa köpte en sparkcykel till honom.,han har tjatat om det länge nu. Vi har väldigt mkt leksaker men faktiskt är det nästan bara saker för yngre barnZ. Bobby är ju hans allt, men han börjarcbli för lång för den. Ikväll har hB åkt runt på sin nya favorit o varit så stolt. Lillebror skulle såklart låna, men det fick han absolut inte
Sedan när jag skulle lägga honom o hade läst klart envisades han om att jag skulle gå ner o hämta den, för den skulle vara i hans rum. Så nu står den i hans rum . Var lite orolig att han skulle vilja)ha den i sängen också. Han har nämligen en vana att sova med diverse konstiga saker. Allt från hårda leksaksbilar till rullgardiner. Sedan är han sjukt tvärt emot just nu. Igår var precis ALLT fel! Herregud, kan det bli värre än såhär tänker man ju!