• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Carolina13

Någon som haft typ växtvärk i benen/benet? Det har jag idag.. kan inte påminna mig om något extra ansträngade jag gjort... 

• NoahLeah
    Carolina13 skrev 2010-11-14 10:57:04 följande:
    Någon som haft typ växtvärk i benen/benet? Det har jag idag.. kan inte påminna mig om något extra ansträngade jag gjort... 
    det har jag haft en vecka nu, vet inte vad det beror på.
  • NoahLeah

Sunflower: Vilken mysig säng.
    Här ska det bäddas helt klart idag...sambon börjar bli nojig nu. *s*

• popcornplaya
    Ibland kunde jag få sånna känningar  dom sista veckorna. Det kan nog bero på att kroppen är ganska jobbigt belastad mot slutet.

Men med slemproppen där så låter det ju som att det kanske är nått på g.
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Carolina13

skitskumt e det... tänkte om det va något farligt... men kanske överanalyserar saker och ting

• sunflower79

bebis, rosen, taniko; tack! ja jag måste ju ha mumin som första eftersom sambon är från finland *fniss* men guuud va man längtar nu när man ser den där sängen hela tiden haha.. kanske inte var så smart att sätta ihop den ännu haha.. sambon som annars är ganska tyst med kommentarer har oxå flera gånger sagt; "nu fattas bara bäbisen däri" Hjärta

popcorn; kul att höra ifrån dig! har ju varken läst din blogg eller har dig på fb! bilderna du la ut är bara helt underbara!! hon är så himla söt! o så ett plus för jag älskar hello kitty hihi
    sen måste jag fråga.. vart kommer ni ifrån? tycker att jag känner igen din sambo/man :-O

jag brukar känna det efter att jag fått en förvärk.. då blir jag helt matt i benen och det sticker o kliar

tror inte det är nåt farligt.. men förstår din fråga, för just nu har man en tendens att känna ALLT som händer i kroppen!
  • Belavon

Tack för tipsen, han får helt enkelt bara följa med så blir allt bra. :)

Popcorn - vilka fina bilder!

• Barnen är mitt liv

Kul att du är tillbaka POP :)

Carolina hoppas det kommer igång nu, min slemmis har gått fem omgångar nu och då har det varit en grön stor äcklig snorlobba haha väntar på att det ska komma blod ist då känns det mer som att det kan börja hända saker :) Men sånt är så himla individuellt..

Bebis - Ja min femåring är likadan men hennes mammighet försvinner aldrig men det har blivit bättre sen i augusti då det blev ändringar i vårat liv så nu kan hon faktiskt lättare vara utan mig utan att gnälla, skrika och hänga efter mig hela tiden.. Hon har till och med klarat av att sova borta hos min väninna och hennes dotter utan att gråta och ringa att vi ska hämta henne.. Det hade aldrig funkat förut, vi försökte en gång att hon skulle sova hos sina låtsaskusiner och hon var så modig och mallig och riktigt tvärsäker på det och somnade på soffan sent den kvällen sen ringde sambons brors fru 3 på natten och sa att hon var helt förstörd så smabon fick hämta hem henne..

Funderar på att ta mig ut jag med vilket jag inte gjort på snart två månader förutom att typ storhandla, in och ut i bilen, mvc osv men en promenad med familjen kanske sätter igång något det vore ju den enda fördelen.. Nackdelen är väl att jag vet att ryggen och ljumsken kommer att bli värre av en promenad och det kanske är dumt att riskera att ha massa ont samtidigt som man ska föda.. Aja vi får se vad som sker..

• Bebis050810

ja jag har inte kommit ut ännu..... nä jag orkar nog inte det.... har ont i ryggen med. helt orkeslös! och inte inspiration till nåt!! bara "är"

Pratade med dottern nyss, hon ville sova hos mormor en natt till men jag tror inte mormor vill det för dom hade delat på en 90 säng..... E vägrade fortsätta sova i sin säng när hon vaknade vid kl. 01

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Rosen

carolina: håller tummarna för att nåt händer idag

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2