• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-11-15 19:34:26 följande:
    Denna lilla rackare basjade ner mig totalt (det såg ut som man tryckte till en tub med senap och det hamnade på min mage haha) idag när vi dessutom fick bråttom då jag hade glömt att vi skulle iväg kl tre och skriva på faderskapspapper Flört

Hjärta
    Vilken sötnos.
  • NoahLeah

Just det ja, faderskapsintyg o gemensam vårdnad hade jag helt glömt bort..men man kanske får papper om det när bebben är född?

• sunflower79

chanelll; sicken sötnos... hon ser dock nästan lite förnärmad ut för att du beskyller henne för att ha bajjat på din mage *fniss*

• frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-15 19:51:10 följande:
    chanelll; sicken sötnos... hon ser dock nästan lite förnärmad ut för att du beskyller henne för att ha bajjat på din mage *fniss*
    Haha ja nu när du säger det så

Taniko: vi fick papper hem efter Frejas födelse Men va jag hört kan man ringa o be om att få skriva p dessa papper innan barnets födelse nu.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-11-15 19:59:02 följande:

Taniko: vi fick papper hem efter Frejas födelse Men va jag hört kan man ringa o be om att få skriva p dessa papper innan barnets födelse nu.
    Ja, vi skrev på de tidigt när jag väntade Noah men denna gång har jag helt glömt bort det men kommer det papper hem är det ju lugnt.
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-11-15 20:02:53 följande:
    Ja, vi skrev på de tidigt när jag väntade Noah men denna gång har jag helt glömt bort det men kommer det papper hem är det ju lugnt.
    Ja såvida ni inte är gifta lär de inte glömma av er

Sambon skojade idag när vi skulle gå att ja, vem vet vi kanske ses igen. Då sa hon att ja ni får väl se till o gifta er Hade ju vart skönt o slippa stava till mitt jobbiga efternamn och få heta ett av Sveriges vanligaste namn
  • Helen C

Hej tjejer...
    Jag har ingen pump och kommer inte skaffa mig heller....

Varit å sjukhuset och vägt Alize idag som gått upp bra i vikt sen i torsdag.... Torsdagens vikt 3340 och idag 3590 skönt de funkar=)

• Annizsj
    Marinero skrev 2010-11-15 19:59:02 följande:

Så ni går inte till familjerätten innan barnet kommer? HÄr brukar man iaf gå runt v.30. Tycker det är så hemska, iaf de vi har träffat. -
    Såhär lät det sist!
    -'Är du säker på att han är far till barnet? (famijekärring)
    - Ja självklart! (jag)
    - Ja man kan ju aldrig vara säker

Jävla käring säger jag bara! Är det säkrare att det är pappa till barnet  bara för att man är gift? denna gång slipper vi detta å det är så himla skönt!

S¨söt liten tjejSolig
    Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-15 20:16:48 följande:
    Hej tjejer...
    Jag har ingen pump och kommer inte skaffa mig heller....

Varit å sjukhuset och vägt Alize idag som gått upp bra i vikt sen i torsdag.... Torsdagens vikt 3340 och idag 3590 skönt de funkar=)
    Jättebra ju, duktig tjej Flört

Blev så himla glad igår. En kompis berättade att de ska flytta till Falköping (dit även mina föräldrar ska flytta snart) då hon fått ett nytt jobb där! Hon är ju fr Mariestad så det blir lite närmre hem även för henne! Då kommer vi kunna träffas lite oftare, skillnad på 17 mil och tre mil liksom Glad
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-11-15 20:18:47 följande:
    Så ni går inte till familjerätten innan barnet kommer? HÄr brukar man iaf gå runt v.30. Tycker det är så hemska, iaf de vi har träffat. -
    Såhär lät det sist!
    -'Är du säker på att han är far till barnet? (famijekärring)
    - Ja självklart! (jag)
    - Ja man kan ju aldrig vara säker

Jävla käring säger jag bara! Är det säkrare att det är pappa till barnet  bara för att man är gift? denna gång slipper vi detta å det är så himla skönt!

S¨söt liten tjejSolig
    VA?? Sa hon så??? Skrikandes Ja va f-n är skillnaden om man är gift?

Jag ska säga att jag helt glömt av att gå dit innan, är ju smidigt om man kan göra sånt innan med o hade tänkt göra det men glömde av och nu kom flytten precis här med.

Tack hon är söt
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2