Sassa82 skrev 2010-11-16 19:18:05 följande:
Rosen: jag har skickat meddelande till dig

har addat dig nu

Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-16 19:18:27 följande:
Bebis, superfin mage som alltid
Rosen: Klart vi inte glömmer dig gumman
Om det är nån som inte har mig på fejjan men som vill det så heter jag Marie Zetterblad
känns bra

man har ju lite personligare kontakt på fejjan eftersom jag inte e anonym där
Marinero skrev 2010-11-16 19:23:32 följande:
Åååh spännande!!
Rosen vi glömmer dig inte, har ju dig på fb med så du behöver inte oroa dig

fejjan is the shit

NoahLeah skrev 2010-11-16 19:21:05 följande:
Hej tjejer, kikar in en snabbisinnan det dra igång...barden släppte efter en timme o de tog hål på hinnorna för ett tag sen. Bra värkar nu o allt ser bra ut.
Kram på er
åhhh lycka till nu! ser framemot att kika in på fejjan i morgon bitti eller ännu bättre i kväll o läsa att du fått din bebis

Marinero skrev 2010-11-16 19:33:25 följande:
Glömde skriva Bebis vilken fin mage!!
Barnen: men fy låter inte kul med ljumsken! Det är jättejobbigt att va så beroende av en annan, min sambo fick ju köra mig överallt tillslut o hjälpa mig med mkt då jag hade stora problem med att gå tillslut! Nu mår ryggen bra igen och känner mig som om jag vore utsläppt ur ett fängelse!
Idag har vi vart en sväng på familjecentralen. Känner att Olivia behöver leka av sig och se lite andra barn. När vi kom hem blev det lite körigt. freja är mer krävande nu för varje dag som går. Vill stundvis INTE sova själv utan ska vara i famnen. Olivia har ju börjat gå nu, äntligen. Vilket då leder till detta klättrande! Nu idag tog hon sig upp i soffan i vårt datarum. Så nu står ens inte datorn säkert! Nu MÅSTE vi verkligen stänga till rummet när vi inte är där. Och Freja bara tokskrek så fort jag la ner henne. Som tur va kom sambon hem emellan här så han la Olivia och tog freja en stund så jag kunde ta en dusch. Sen åkte han på träning så jag fick tillslut hämta in selen för la jag ner henne så blev det vilda protester

Blir svårt och göra ngt utan den tror jag om hon blir som Olivia när hon va liten, skulle va fastklistrad på mig dygnet runt.
På torsdag ska jag nog gå på babycafét med Freja. Skulle va kul om man kunde träffa kanske ngn annan mamma som är mammaledig. Känner ju två st här nu men de börjar båda jobba i februari. Sen är det skönt att kunna ta med bara bebis dit, så slipper man hela tiden bevaka Olivia! Sambon är ju pappaledig varje torsdag så det skulle passa perfekt.
oj kan tänka mig det e körigt med 2 så små, men samtidigt kul
man känner sig maktlös när man inte kan ägna alla barnen lika mycket tid eftersom den lilla kräver ganska mycket. jag känner ju att jag bara sitter med nicco i famnen o de andra 2 pojkarna inte har en chans att sitta hos mig. de kräver ju inte det heller o säger ingenting men jag känner själv att jag skulle vilja ge dem lite mer tid. men ska försöka om några veckor när han kanske inte kräver så täta matningar osv.