Barnen är mitt liv skrev 2010-11-17 12:53:02 följande:
Aha så jojo och anniszj ni känner varandra sen förr :) under Rebeccas graviditet var jag inte ens inne här utan köpte bara en massa tidningar och läste om graviditeten..
Ja jag har klippt hennes lugg och toppar säkert tio gånger sen hon kom ut dessa lockar och tovor hon får alltså
Ja Annizsj, jag hade tagit tjänstledigt för studier och Rebecca hade kommit in på dagis med sin syster som redan gick där då hon skulle fylla ett och en vikarie var tillsatt och allt sen skulle jag på en konisering och innan operationen sa jag till dom att jag väntade min mens som annars var regelbunden och undrade om jag skulle kunna se skillnad på mensblod eller den andra blödningen, gjorde då ett vul men dom såg ingen bebis, efter operationen så frågade ändå sköterskan om jag ville kissa på en sticka sagt och gjort så gjorde jag det.. hon gick ut och jag satt och väntade bra länge sen kom hon leende tillbaka och bad mig sätta mig igen så jag blev väldigt väldigt chockad! Ringde sambon och han skrek av glädje haha jag hade väldigt svårt i början och tankarna snurrade på högvarv men nu är det ju jättekul och vi bestämde oss snabbt att behålla bebis och abort var inget vi ville göra ändå
Ja.. iaf FL bekanta

Sedan en graviditet tillbaka, hehe.
Josefine är född 4 maj 2009, BF var 11 maj, men hon ville komma tidigare.. säkert pga HF som jag fick snabbt på slutet. Vågar därför inte tro på en 38+6 bebis denna gången oxå, men har inget emot om det blir så