Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Ang barn så har vi ju pratat om en ev trea med, men senast igår så va vi iaf överens om att det blir preventivmedel efter denna Så ja... vi får se. Just nu är jag inte sugen på att bli gravid såhär tätt iaf Tungan ute Men kanske om nåt år, när man kommit ner i en bra vikt och tränat uppkroppen igen så den orkar med en graviditet till.

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Belavon skrev 2010-10-05 21:51:49 följande:
    Jag är så lycklig. Min man har fått sina flygbiljetter hem och han kommer redan på fredag!
    Underbart Solig
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-10-05 21:57:05 följande:
    Det kommer nog inte bli några tjejer i tråden.
    Haha näe nu börjar man ju undra
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 22:01:20 följande:
    gud va bra! nu får du knipa tills på fredag i alla fall
    Marinero skrev 2010-10-05 21:52:06 följande:
    Ang barn så har vi ju pratat om en ev trea med, men senast igår så va vi iaf överens om att det blir preventivmedel efter denna Så ja... vi får se. Just nu är jag inte sugen på att bli gravid såhär tätt iaf Tungan ute Men kanske om nåt år, när man kommit ner i en bra vikt och tränat uppkroppen igen så den orkar med en graviditet till.
    förstår om du inte känner för att ha ett 3e lika tätt. men om ett par år kanske det finns möjlighet?hehe ja jag tror på allt sånt "skrock". fast jag litar ju inte blint på det för det har ju så klart hänt att det inte stämmer. enligt ringtestet ska detta vara en flicka o enligt en spåman oxå. men det e ju en kille så
    Absolut! Allt är möjligt Flört Vi är öppna för det iaf, så får vi se Glad

Ringtestet gjorde en kollega på mig och en annan tjej på jobbet som va gravid samtidigt. Den stämde på henne men inte på mig. Jag skulle få en pojk enligt den,. min kompis en tjej och det fick hon.
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-10-05 22:14:43 följande:
    min man har skojjat lite om att om detta blir en tjej så ska vi försöka en gång till.. men då får det dröja några år så jag hinner jobba emellan.. om nu inte det kommer fram en ny metod så att män kan bli gravida.. man kanske kan skapa en livmoder i mannens mage
    Ja de hade ju vart nåt de Flört
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 22:19:14 följande:
    du tar ett hårstrå från dig själv o knyter en slät ring i det (din egen ring) sen håller du hårstrået över magen o låter den vara tills ringen rör sig. pendlar den fram o tillbax så e det en pojke, om den går i cirklar så e det en flicka.
    Marinero skrev 2010-10-05 22:11:30 följande:
    Absolut! Allt är möjligt Flört Vi är öppna för det iaf, så får vi se Glad

Ringtestet gjorde en kollega på mig och en annan tjej på jobbet som va gravid samtidigt. Den stämde på henne men inte på mig. Jag skulle få en pojk enligt den,. min kompis en tjej och det fick hon.
    ringtestet stämde inte heller på mig denna gången ja va skönt det hade varit o slippa föda ut dom slippa all smärta
    Dom simulerade ju värkar på en man för ett tag sen, va en liten notis i af, han bad och bänade om att slippa efter ett tag Du vet män! Haha hur sjutton skulle domklara det?
  • frukarlssonn

Aftonbladet menade jag då Af kan ju uppfattas som arbetsförmedlingen annars haha :D

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 22:27:01 följande:
    ja just det, det minns jag. ja dom hade aldrig klarat det
    Nej de va rätt kul
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-06 09:20:15 följande:
    Godmorgon!

Tråkigt att så många mår krassligt. Men det är väl såhär det ska vara i slutet antar jag. Kanske är någon slags "trigger" för att vi ska vilja föda barn och inte gå och dra oss för smärtan

själv har jag sovit hyffsat ändå inatt. Kissade nog bara 1 gång tror jag vilket är otroligt. Sen kom inte lillgossen över till oss förrän kl 5. Somnade om 5.30 och sen ringde klockan 6.00 och vi fick ruska liv i honom 6.20. Så vi blev lite sena hela familjen idag
    Jag med! En endaste gång va jag uppe o kissa o de va runt halv fyra! De kan inte ha hänt på evigheter Sovit som en gris! Hade lite svårt att somna om men det gjorde jag tillslut iaf, sen vaknade vår lilla sessa vid kvart i sju Solig
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-10-06 10:12:49 följande:
    Köpte föresten 2 amningslinnen från HM för nån vecka sedan som har inbyggd BH, tänkte att dom kommer bli sköna att sova i sedan. Men jag kommer nog snarare bo i dom, hehe Supersköna att ha på sig. Dom rekomenderar jag verkligen!
    Dom ska jag kika efter då Glad
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2