Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Williams mamma: gud va spännande, men jag förstår dina känslor ang igångsättning men klart det kommer gå bra Och avundsjuk är jag med!! Men några veckor till får jag allt stå ut.

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-10-06 20:25:37 följande:
    Nu har jag också varit hos BM allt såg bra ut. Sf-måttet var 30 och hjärtljudet 140, dom andra siffrorna lyssnar jag aldrig på.

Williams mamma- Åh så spännande, tänk du kanske är tvåbarns mamma i helgen. Lite avis är man allt.
    Inte jag heller Flört

Fast min bm säger aldrig ngt om jag inte frågar, och de senaste har jag inte frågat heller. Säger hon inget så är allt bra Det är iaf på ett ungefär samma som med Olivia både när de gäller hjärtljud och sf-mått.
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-06 20:32:29 följande:
    Williams mamma: Så jäkla spännande Allt kommer gå superbra

Hörni, kan magen sjunka ner rejält utan att bebisen fixerar sig? Min mage har sjunkit rejält och det känns som jag gå och har ett bowlingklot mellan benen
    Hmmmm ingen aning faktiskt... tycker mina magar vart låga hela tiden så jag kan inte direkt uttala mig. Men kanske har hon fixerat sig nu?

Trulsa: ja precis så tänker jag med Glad
  • frukarlssonn

Ska lämna prover nästa vecka. Tycker det lämnas en himla massa prover här Obestämd I Alingsås lämnade jag endast ett blodprov i v30 har jag för mig... fast iofs va jag tvungen att göra om alla prover eftersom jag bytte mvc. Men nu har jag lämnat två urinprover och nästa gång blodprov. Ja mig gör de ju inget men lustigt det är så olika. Väger gör de dock inte Tungan ute Bara i början och slutet.

• frukarlssonn

Jag tror aldrig man slappnar av helt inför en förlossning oavsett hur många man upplevt. Man vet ju hur olika de kan va så jag förstår det fullt ut!

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-06 21:41:20 följande:
    Okidok då vet jag Föder man barn nr 3 är det nog inte så stor chans att bebbe fixerar sig antar jag Vi får se nästa vecka när jag ska till BM. Men det känns iallafall att hon sjunkit ner ännu längre. Bra det iallafall
    Marinero skrev 2010-10-06 21:15:12 följande:
    Jag tror aldrig man slappnar av helt inför en förlossning oavsett hur många man upplevt. Man vet ju hur olika de kan va så jag förstår det fullt ut!
    Nä man gör nog inte det. Det här är min tredje och mina två första var ju så otroligt olik varandra. Så jag är verkligen på helspänn hur denna ska starta och vara.
    Ja gud ja. Min första förlossning va faktiskt en dröm. Had einget att jämföra med men jag va skitnervös och beredd på det abs värsta men nu tänker man kan man ha sån tur en gång till? Ja jag hoppas bara man hinner in och va där en liten stund iaf. Inte som sambons kompis tjej, 20 min efter de la på pengar på bilen så va tösen ute! De gick fort de. Men o andra sidan väntade hon kanske lite för länge innan de åkte. Med tanke på att det va andra barnet. Jag åker så fort jag känner det börjar bli mer än de vanliga om man säger så, bara hoppas på att man inte blir hemskickad
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-06 21:56:49 följande:
    Ja precis. När jag var till BM i fredags så var bebis lite ruckbar sa hon. Nu känns och syns det att magen sjunkit ytterligare. Så hon har väl sjunkit djupare ner i bäckenet. Men har man fött barn tidigare är oftast bäckenet så uttänjt att det är rätt vanligt att bebis inte fixerar sig. Men det är klart det kan hända ändå. Jag hoppas ju hon är fixerad när jag ska dit på tisdag. det känns iallafall så
    Min bebis va med ruckbar sist. Får se om hon fixerar sig. Olivia va fixerad v34.

Alltså... Kungen av Tylösand. Va är det för program eg???? Ngn som kollar?
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-06 22:37:01 följande:
    ja jag kollar, helt sjukt, men har man väl börjat kolla så kan man inte sluta.
    dom gör bort sig frivilligt i svensk tv haha
    Usch ja dom är ju inte kloka! Eller så är jag för gammal Tungan ute
  • frukarlssonn

Ja alltså de som vill får väl supa o knulla men i tv??? Sjukt ju!

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-06 22:56:28 följande:
    Marinero skrev 2010-10-06 22:38:57 följande:
    Ja alltså de som vill får väl supa o knulla men i tv??? Sjukt ju!
    ja verkligen...
    ingen av dom e ju nåt att hänga i julgranen, tycker alla ser så äckliga ut. men värst e nog han nemo Kräks han ser ut som en guldfisk med peruk.
    Hahaha ja usch jag tycker också han är äcklig Kräks Guldfisk med peruk Bläää. Tycker det är så äckligt när dom håller på så i tv.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2