• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Saraia
    Love3 skrev 2010-11-18 16:46:08 följande:
    Nej detta är mitt 3e barn.
    Hmm dom säger så olika överallt har jag märkt! 48tim sa dom till mig...

Nej inga jätte värkar har jag men sammandragningar har jag , Tvivlar på att det vil startal utav sig självt denna gång.
    bebisen har ju varit seg hittils!
    nej då, i natt kommer du säkert vakna av en jättevärk o sen e det igång!!!!
    Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster nov-10
  • Barnen är mitt liv

Grattis Love och hoppas det funkar att "hota" lite på bebis nu att komma spontant, inte kul att bli igångsatt då värkarna kommer så där plötsligt och intensivt men men du får ju iaf något i slutändan :)

Sitter här men värkar som kommer och går, smärta i rygg och ett jäkla tryck mellan benen.. Jagar barnvakter för fullt nu och ska försöka äta lite och klocka värkar och se vad som händer..

• Yoshii
    Saraia skrev 2010-11-18 16:48:05 följande:
    nej då, i natt kommer du säkert vakna av en jättevärk o sen e det igång!!!!
    Ja jag hoppas det !!

Ni får hjälpa till att hålla tummarna för det!
  • sunflower79
    Kinne79 skrev 2010-11-18 16:45:34 följande:
    sunflower- avslag är väl allt det där äckliga som ska ut, eller har jag fattat fel?
    jaha.. ysch det kan jag vänta med att tänka på... känns som jag är nån helt annanstans i min resa hihi
  • Mita75
    Kinne79 skrev 2010-11-18 16:45:34 följande:
    sunflower- avslag är väl allt det där äckliga som ska ut, eller har jag fattat fel?

det där äckligaste blir man av med på förlossningen.. nu några dagar efteråt så är det mest som mens, mycket / lite / mörkt / ljust / brunt.. kan varieras i det oändliga..
    ♥ ♥ -97 -00 -05 -09 -10 ♥ ♥
  • Carolina13

Vår lilla teddybjörn 1 dygn gammal!!
  • NJsmamma
    Carolina13 skrev 2010-11-18 17:25:24 följande:

Vår lilla teddybjörn 1 dygn gammal!!
    Sååå underbar
  • Mita75
    Rosen skrev 2010-11-18 16:47:42 följande:
    hedi: mitt avslag har varat i 2 veckor med båda pojkarna men denna gången e nicco 16 dagar o jag blöder fortfarande, visserligen inte mycket men dock så jag behöver ha binda på mig.jag hinner knappt heller läsa så många sidor, speciellt inte nu sen lilleman föddes.jag stressar mig igenom sidorna sen har jag glömt vem som skrev vad här helt förvvirrrad haha

haha oj 7 mil för att kolla i 5 min? jaja skönt att allt såg bra ut i alla fall
    nej men precis.. efter tre fyra sidor har man inte riktig koll på vem som skrev vad... :-O

Jo, dom har den undersökningen där BB är - så vi har ju lika långt dit med - och då känns det verkligen långt om man har bråttom. Tur att vi slapp stå på denna gången i alla fall..
    ♥ ♥ -97 -00 -05 -09 -10 ♥ ♥
  • sunflower79
    Mita75 skrev 2010-11-18 17:24:01 följande:

det där äckligaste blir man av med på förlossningen.. nu några dagar efteråt så är det mest som mens, mycket / lite / mörkt / ljust / brunt.. kan varieras i det oändliga..
    hihi ok.. men känner att jag inte riktigt är där då riktigt än =) hihi

caroline; goooosig bäbis!!!
  • Bebis050810
    Love3 skrev 2010-11-18 15:46:18 följande:
    Hej tjejer!

Det var vattnet som gick men fick åka hem & vila ovh invänta värkar

Om inget händer innom 48tim så blir jag igångsatt & det är på Lördag!!!!

Så senast Lördag blir det bebis
    Åh vad härligt för dig!!! men lilla jag då....

Hur många dagar har ni, nån av er, gått över som längst??
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2